Geriausi nemokami šiuolaikinio vartotojo sąsajos dizaino šriftai
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6087
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6087,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Geriausi Nemokami šriftai

Tipografijos sistema yra viena iš pagrindinių vartotojo sąsajos dizaino dalių. Jei klientai negali skaityti jūsų svetainių dėl blogos tipografijos ar mažo šrifto dydžio, galite nedelsdami su jais atsisveikinti. Elementarus tipografijos supratimas reiškia, kad galite patys parinkti geriausius šiuolaikinio vartotojo sąsajos dizaino šriftus.

 

Tobulas šriftas gali sukelti geras emocijas, nukreipti dėmesį ir netgi sukurti tipografinę tapatybę. Blogas šriftas, priešingai – blogai atspindi prekės ženklą ir sukelia prastą vartotojo patirtį.

 

Šrifto pasirinkimas gali būti sudėtingas ir yra lengva grįžti prie „saugių šriftų“, pvz., Roboto, Times New Roman ar Lato. Tai yra žiniatinklyje saugūs šriftai, kurie yra išbandyti ir tinkami, tačiau dėl jų vartotojo sąsajos dizainas gali atrodyti pasenęs.

 

Linijos aukštis

 

Norint užtikrinti įskaitomumą, svarbu nustatyti teisingą teksto stilių eilutės aukštį. Tinkamo linijos aukščio nustatymas gali skirtis priklausomai nuo skirtingų šriftų ir dydžių, todėl svarbu koreguoti ir eksperimentuoti, kol atrodys ir „jausis“ tinkamai.

 

Paprastai (ir geras atspirties taškas) pagrindinis tekstas turi būti nuo 1,5 iki 2 kartų didesnis už tekstą, atsižvelgiant į turinio plotį ir ilgį. Pavyzdžiui, jei jūsų tekstas yra 16 pikselių, nustatykite eilutės aukštį į 1,5 arba 24 px.

 

Kad viskas būtų dar sudėtingiau – yra atvirkštinis ryšys tarp šrifto dydžio ir tinkamo eilutės aukščio – kuo didesnis tekstas, tuo mažesnis turėtų būti eilutės aukštis.  Pavyzdžiui, jei rodomas tekstas yra 60 pikselių, nustatykite eilutės aukštį į ~1,2 arba 72 px ir pažiūrėkite, kaip tai atrodo.

 

Tinkamų šriftų parinkimas savo projektui

 

 Kiekvienais metais išleidžiama tūkstančiai naujų šriftų, todėl gali būti sunku pasirinkti tinkamą jūsų projektui.

 

Svarbu: turėtumėte nekreipti dėmesio į 99% naujų šriftų. Tai gali atrodyti keistai, tačiau 99 % šiuolaikinių šriftų yra žemos kokybės ir dažniausiai yra tik pakoreguotos populiarių šriftų šeimų versijos, siekiant šiek tiek užsidirbti.

 

Štai keletas gudrybių, kurias galite naudoti norėdami iš karto pasirinkti aukštos kokybės šriftus.

 

Ieškokite šriftų su bent penkiais storiais

 

Renkantis šriftą, puikus kokybės rodiklis yra šrifto storių skaičius. Geras šriftas turi būti bent keturių –lengvas, įprastas, vidutinis, pusiau paryškintas ir paryškintas (su kursyvu).

 

Tai ne visada tiesa, tačiau paprastai šriftai, kurių storis yra labai įvairus, yra kuriami atidžiau ir daugiau dėmesio skiriant detalėms. Taip pat reikėtų patikrinti, ar šriftas apima visus jums reikalingus specialiuosius simbolius (pvz., skyrybos ženklus) ir daugiakalbį palaikymą (skirtingomis kalbomis), jei jų reikia.

 

Geriau naudoti mažiau šriftų

 

Ieškant geriausių vartotojo sąsajos dizaino šriftų, gali kilti pagunda susieti šriftus. Galbūt negalite apsispręsti tarp kelių puikių šriftų arba svarstote serif ir sans-serif derinį?

 

Kad ir ką nuspręstumėte, verta apriboti dizainą ir naudoti tik vieną šriftą. Keli skirtingi dizaino šriftai gali greitai atrodyti netvarkingai.

 

Jei tikrai reikia, naudokite ne daugiau kaip du. Dažnai pastebėsite, kad šiuolaikiniuose šriftuose yra pakankamai kintamo storio, kad jie vienu metu veiktų kaip keli šriftai.

 

Kad ir kuriuos šriftus pasirinktumėte, vienu metu naudokite tik vieną ar du. Kartais vieno šrifto naudojimas įvairaus storio gali būti toks pat efektyvus, kaip ir kelių šriftų naudojimas.

 

27 geriausi nemokami šriftai šiuolaikiniam vartotojo sąsajos dizainui, kurie yra puikus pasirinkimas beveik bet kokiam vartotojo sąsajos projektavimo projektui:

 

Inter 

DM Sans 

Satoshi 

Mona Sans 

Hubot Sans

Public Sans 

Switzer 

Space Grotesk

Figtree

Aileron 

Nacelle 

Neue Haas Grotesk 

Aktiv Grotesk

HK Grotesk

Futura PT

Work Sans 

Open Sans 

General Sans 

Poppins 

Outif

Hind 

Supreme

Lexend

Fira Sans

Be Vietnam Pro 

Manrope 

Source Sans Pro

 

Štai keletas kitų puikių šaltinių, kaip  rasti tinkamą šriftą:

 

„Typewolf“ yra nuostabus (ir nepriklausomas) tipografijos šaltinis, kurį sukūrė Jeremiah Shoaf .

 

Fonts in use yra dar vienas nepriklausomas tipografinio dizaino archyvas, kuriame galima ieškoti pagal šriftą, formatą ir temą. Tai puikus šaltinis, jei ieškote kažko naujo. Naudojami šriftai yra ypač puikūs, nes jame yra šriftų, naudojamų įvairiuose kūrybiniuose projektuose, įskaitant pakuočių dizainą, logotipus, plakatus ir kitą prekės ženklo medžiagą.

 

„Google Fonts“ yra populiariausias nemokamų šriftų šaltinis. Čia yra keletas tikrai puikių atvirojo kodo šriftų ir žiniatinklyje saugių šriftų, skirtų beveik bet kokiam jūsų projektui, taip pat keletas įdomių unikalių šriftų ir didžiulė serifinių šriftų kolekcija.

 

„Adobe Fonts“ (anksčiau vadinosi „Typekit“) jie nėra visiškai nemokami – norint naudoti šiuos šriftus, jums reikės „Adobe CC“ prenumeratos.

 

„MyFonts“ yra didžiausia šriftų kolekcija internete, turinti daugiau nei 130 000 šriftų,  tačiau gali būti sunku rasti aukščiausios kokybės šriftų.


ISTUDIO

Nežinote kokius šriftus parinkti savo prekės ženklo identitetui, logotipui, tinklalapiui?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: