Prekės ženklo auditas
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6430
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6430,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Prekės ženklo Auditas

„Tai, kaip įmonė parduoda save, yra viskas – tai galiausiai nulems, ar verslas išliks.”

– Seras Richardas Bransonas

 

Prekės ženklas dažnai tampa neatpažįstamas, neefektyvus. Periodinis prekės ženklo auditas padeda išvengti krizių ir laiku reaguoti. Stipriųjų ir silpnųjų pusių identifikavimas – puikus būdas užkirsti kelią į krizę. Prekės ženklo auditas būtinas pradedančioms ir bandančioms įsitvirtinti rinkoje įmonėms. Tai tarsi periodinė sveikatos patikra, kad užkirstume kelią sunkiai ligai.

 

Pagrindiniai žingsniai prekės ženklo auditui atlikti:

 

Apibrėžkite audito tikslą. Kasmėnesinis svarbiausių rodiklių prekės ženklo auditas gali padėti nustatyti galimybes ir greitai prisitaikyti prie rinkos bei vartotojų poreikių. Tai taip pat gali užtikrinti prekės ženklo ir pranešimų nuoseklumą.

 

Surinkite duomenis. Surinkite tinklapio duomenų analizę, socialinių tinklų apžvalgas, klientų apklausos anketas. Palyginkite našumą įvairiose platformose. Ar jūsų lankytojų profilis atitinka idealaus kliento portretą? Įvertinkite visus prekės ženklo elementus, įskaitant logotipą, spalvas, pristatymų dizainą, brošiūras, dokumentų šablonus, vaizdinius elementus ir kt.

 

Atlikite konkurencinę prekės ženklo audito analizę. Tai būtinas etapas, nes jūsų klientai tą atlieka nuolatos, t. y. jie renkasi jūsų prekės ženklą arba konkurentų, ir tą sprendimą priima labai greitai, todėl ypač svarbus pirmas įspūdis, arba geri atsiliepimai iš lūpų į lūpas.

 

Atlikite pokalbius su klientais. Tai gali būti internetinė apklausa, apklausa socialinės žiniasklaidos kanaluose, naujienlaiškiuose. Užduokite klausimus apie tai, kaip gerai žmonės žino ir atpažįsta prekės ženklą, ar gali jūsų prekės ženklą išskirti iš konkurentų nesumaišydamas jo (svarbu, kad pavadinimas ir vizualinis identitetas nebūtų panašus į konkurentų). Apklausoje būtinai prašykite įvertinti, ar klientai rekomenduotų jūsų prekės ženklą savo draugams.

 

Atlikite vidinius interviu. Puikus savo prekės ženklo vertinimas įmonės viduje prastas vertinimas išorėje (klientai) – blogas ženklas ir gali reikšti artėjančią krizę. Padarykite išvadas ir suplanuokite veiksmus. Nustatykite labiausiai įtraukiančius prekės ženklo įrašus, kad pamatytumėte, kokios turinio temos ir formatai geriausiai veikia įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose. Palyginkite įrašų našumą įvairiuose kanaluose.

 

Pakartokite. Nuolatinis stebėjimas padės suvokti nuoseklumą, augimą ir konkurencinį pranašumą ir laiku imtis priemonių.

 

77 % vartotojų renkasi tą prekės ženklą, kurį seka socialinėje žiniasklaidoje ( 2023 m. Sprout Social Index Report ), internetinių kanalų analizė neabejotinai yra didžiausia ir svarbiausia audito dalis, kuri tuo pačiu yra ir efektyviausiai išmatuojama.

 

ISTUDIO

Nežinote kaip atlikti prekės ženklo auditą?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: