Žemų kainų strategija
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6455
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6455,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Žemų kainų strategija

Mažų kainų strategija leidžia įmonei parduoti savo produktus ir paslaugas už mažesnę kainą. Tai taip pat padeda prekių ženklams uždirbti daugiau pelno. Todėl ši strategija priverčia įmonę galiausiai valdyti rinką ir  konkurentus, nes prekės ženklas turės nepagrįstą konkurencinį pranašumą.

 

Strategijos tikslas iš esmės yra toks pat, kaip ir daugelio verslo strategijų – didinti pajamas, didinti klientų bazę ir pagerinti įmonės esmę – pelną. Tai atliekama tokiomis priemonėmis kaip: Sukurti papildomus pardavimus. Sukelkite jaudulį, pritraukite pirkėjų ir skatinkite kitų produktų pardavimą.

 

Žemų kainų pranašumai

  • Pajamų generavimas: galima pasiekti kainai jautresnius vartotojus.
  • Jaudulio kūrimas: strategiją taikančios įmonės kelia vartotojų jaudulį ir sukuria „pirk, kol parduodama“ atmosferą.
  • Padidėjęs parduotuvės srautas: reklamos padidina srautą į įmonę, o tai gali padėti jai gauti daugiau dėmesio ir paskatinti papildomų kitų prekių pardavimų. Atsargų keitimas : strategija gali būti naudojama parduoti lėtai perkamas prekes.

 

Trūkumai

  • Rinkodaros išlaidos: reikia didelių rinkodaros pastangų ir didelių reklamos išlaidų. Tačiau įmonės, naudojančios žemų kainų strategiją gali investuoti į kitus verslo aspektus, įskaitant rinkodarą.
  • Vartotojų lūkesčiai: kainodaros strategija gali paskatinti vartotojus visada laukti išpardavimo prieš perkant. Rizika prarasti pelną: rizikuojama prarasti pinigus, jei vartotojai perka tik su nuolaida.
  • Kokybės suvokimas : vartotojai gali manyti, kad prekėms taikoma nuolaida, nes jos yra prastesnės kokybės.

 

Vienas puikus žemų kainų strategijos pavyzdys yra „Walmart“. Šis prekės ženklas valdo 11 443 ir daugiau mažmeninės prekybos vietų 24 šalyse visame pasaulyje. Jie išlaikė savo produktus, kainas ir tiekėjus, kad konkurentams būtų beveik neįmanoma išgyventi ir išsilaikyti rinkoje.

 

„Netflix“ taip pat yra puikus žemų kainų strategijos pavyzdys. Jie siūlo srautinio perdavimo paslaugas savo tikslinei auditorijai. Ji turi mažesnę kainų paklausą, palyginti su visais konkurentais.

 

Stebint Adidas ir Nike kainų strategiją, tapo įprasta matyti kainų kritimą per šventinį sezoną (dažniausiai tai prasideda nuo juodojo penktadienio lapkritį), kainos išlieka žemos iki Naujųjų metų. Kainos vėl padidinamos pasibaigus reklaminiam laikotarpiui ir gali išlikti didelės visų JAV sporto renginių „Super Bowl“ metu.

 

Tačiau, neatsižvelgiant į pramonės šaką, kainų strategijos teorija yra panaši: išsaugokite klientus ir įgykite naujų, parduodami kokybiškus produktus už sumažintą kainą.

 

ISTUDIO

Norite susikurti išskirtinę prekės ženklo strategiją?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: