Žemų kainų strategija
Žemų kainų strategija
Mažų kainų strategija leidžia įmonei parduoti savo produktus ir paslaugas už mažesnę kainą. Tai taip pat padeda prekių ženklams uždirbti daugiau pelno. Todėl ši strategija priverčia įmonę galiausiai valdyti rinką ir konkurentus, nes prekės ženklas turės nepagrįstą konkurencinį pranašumą.
Strategijos tikslas iš esmės yra toks pat, kaip ir daugelio verslo strategijų – didinti pajamas, didinti klientų bazę ir pagerinti įmonės esmę – pelną. Tai atliekama tokiomis priemonėmis kaip: Sukurti papildomus pardavimus. Sukelkite jaudulį, pritraukite pirkėjų ir skatinkite kitų produktų pardavimą.
Žemų kainų pranašumai
Trūkumai
Vienas puikus žemų kainų strategijos pavyzdys yra „Walmart“. Šis prekės ženklas valdo 11 443 ir daugiau mažmeninės prekybos vietų 24 šalyse visame pasaulyje. Jie išlaikė savo produktus, kainas ir tiekėjus, kad konkurentams būtų beveik neįmanoma išgyventi ir išsilaikyti rinkoje.
„Netflix“ taip pat yra puikus žemų kainų strategijos pavyzdys. Jie siūlo srautinio perdavimo paslaugas savo tikslinei auditorijai. Ji turi mažesnę kainų paklausą, palyginti su visais konkurentais.
Stebint Adidas ir Nike kainų strategiją, tapo įprasta matyti kainų kritimą per šventinį sezoną (dažniausiai tai prasideda nuo juodojo penktadienio lapkritį), kainos išlieka žemos iki Naujųjų metų. Kainos vėl padidinamos pasibaigus reklaminiam laikotarpiui ir gali išlikti didelės visų JAV sporto renginių „Super Bowl“ metu.
Tačiau, neatsižvelgiant į pramonės šaką, kainų strategijos teorija yra panaši: išsaugokite klientus ir įgykite naujų, parduodami kokybiškus produktus už sumažintą kainą.
ISTUDIO