Logotipas ir firminis stilius
Perskaitykite mūsų straipsnius apie logotipų kūrimą, firminį stilių, prekės ženklą ir dizaino strategijas. ISTUDIO – dizaino agentūra Lietuvoje, kuri kuria unikalų prekės ženklą.
logotipų kūrimas, firminis stilius, prekės ženklas, brandingas, dizaino agentūra, rebrandingas, vizualinis identitetas
6955
wp-singular,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6955,wp-theme-stockholm,wp-child-theme-istudio2019,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

  Kuo skiriasi logotipas, firminis stilius, identitetas, prekės ženklas?



Kuo skiriasi logotipas, firminis stilius, identitetas ir prekės ženklas

Prekės ženklas

Prekės ženklas yra būtinas bet kuriai įmonei, subjektui ar idėjai. Prekės ženklas nėra logotipas, tai vartotojo patirtis, susijusi su įmone ar produktu. Logotipas – tik vienas prekės ženklo elementas, skirtas vizualiai atskirti prekės ženklus.

Žmonės pasitiki žmonėmis, o ne įmonėmis, reklamomis, prekėmis ar paslaugomis. Kai prekės ženklas elgiasi tarsi žmogus, jis:

  • kuria emocinį ryšį su vartotoju;
  • atrodo autentiškesnis ir nuoširdesnis;
  • yra lengviau atpažįstamas ir įsimenamas;
  • sulaukia daugiau įsitraukimo, ypač socialiniuose tinkluose.

Kaip atrodo „sužmogintas“ prekės ženklas?

  • Turi „balsą“ – kalba tarsi konkretus žmogus (draugiškai, šmaikščiai, profesionaliai)
  • Rodo emocijas – džiaugiasi, palaiko, atsiprašo, būna šalia
  • Yra vertybiškas – palaiko tam tikras idėjas (pvz., tvarumą)
  • Pasakoja istorijas – dalinasi užkulisiais, darbuotojų istorijomis, ne tik akcijomis
  • Bendrauja socialiniuose tinkluose kaip žmogus – atsako komentaruose, naudoja humorą, memus, klausia nuomonės

Pvz.: „Duolingo“ pelėda turi ryškią asmenybę, šmaikštauja, bet įtraukia vartotojus. „Nike“ kalba motyvuojančiai, kaip treneris ar įkvėpėjas.

Identitetas

Prekės ženklo identitetas (brand identity) – tai sąmoningai kuriamas prekės ženklo įvaizdis: vizualiniai, garsiniai, kalbiniai ir strateginiai elementai, kuriais formuojamos klientų reakcijos. Prekės ženklą kontroliuoja klientas, identitetą – kūrėjas. Prekės ženklą formuoja vertybės, autentiškumas, nuoseklumas, istorijos ir t.t., identitetą formuoja kūrėjas per dizainą, tekstus, pozicionavimą (logotipas, šriftai, tonas, spalvos).

Firminis stilius

Firminis stilius (visual identity) – tai prekės ženklo vizualinis rūbas. Tai viena identiteto dalis, kuri apima viską, ką žmonės mato:

  • logotipas
  • spalvų paletė
  • šriftai
  • vizitinės kortelės
  • dokumentų šablonai
  • pakuotės dizainas
  • socialinių tinklų vizualai
  • dizaino šablonai

Prekės ženklo identitetas – tai visas prekės ženklo veidas ir balsas, apimantis ne tik išvaizdą, bet ir turinį, elgesį, toną, vertybes, misiją, auditoriją, emocinį ryšį ir reputaciją.

Logotipas

Logotipas yra prekės ženklo veidas – pirmas dalykas, kurį žmonės pamato, prisimena ir su kuriuo tapatina jūsų veiklą. Geras logotipas padeda įsiminti, sukuria pasitikėjimą ir perteikia jūsų ženklo esmę.

Žmonės logotipą įvertina per 1–2 sekundes. Logotipas padeda įvertinti ar įmonė yra profesionali, rimta ar žaisminga, šiuolaikiška ar senamadiška. Jis kuria emocinį ryšį per spalvas, formas, stilių ir grafinius elementus, sukelia pasitikėjimą, smalsumą, saugumą. Logotipas naudojamas visur – nuo socialinių tinklų iki iškabų, todėl turi būti aiškus, pritaikomas ir atpažįstamas bet kuriame dydyje.

ISTUDIO – Dizaino agentūra, kuriai rūpi rezultatai

Dirbame individualiai – įsiklausome į problemą ir tikslus. Mūsų komanda: dizaineriai, strategai ir kūrybininkai, pasiruošę kurti išskirtinį vizualinį identitetą ir web dizainą, kuris veikia ir parduoda.

Kodėl verta rinktis ISTUDIO

  • ✅ Aiškus procesas
  • ✅ Unikalūs sprendimai
  • ✅ Ilgalaikės vertės kūrimas
  • ✅ Patirtis įvairiose srityse (klinikos, NT įmonės, startuoliai, kosmetikos prekės ženklai)

Susisiekite

Padėsime sukurti jūsų prekės ženklą. Parašykite mums – aptarsime jūsų poreikius ir pasiūlysime geriausią sprendimą.

info@istudio.lt | +370 611 27773

 

Užsakyti mygtukas Užsakyti

Kuo skiriasi logotipas, firminis stilius, identitetas ir prekės ženklas – ISTUDIO dizaino agentūra Lietuvoje