Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Profesionalus logotipų kūrimas verslui – iStudio dizaino agentūra
minimalistinis logotipo pavyzdys
logotipo dizainas tuckpet
logotipo-kurimas-kapitalizmas
logotipai verslui core
logotipas juros30
logotipu kurimas kavinei juros 30
logotipu kurimas jonavos baseinas
logotipu-kurimas-statun
DU laisvalaikio drabužiai logotipu kurimas
logotipu kurimas akmens gaminiai
Finnordic finansų įmonės logotipas
logotipu kurimas wavy linen lininiai gaminiai
logotipu kurimas plant decor
NT projekto Šnipiškių mitai logoitpas
Logotipai – nuo idėjos iki profesionalaus dizaino
nt įmonės logotipas istudio dizaino agentūra
logotipu kurimas sodeliškių dvaras
logotipu kurimas domin nt marketingas
prekinių ženklų kūrimas
logotipu kurimas s
logotipu kurimas augoaugo
logo kurimas odontologijai
monograma 1
logo minimalistinis mark
logo dizainas 1
logotipu kurimas
Logotipų kūrimas - 7 priežastys išsiskirti
Logotipų kūrimas - 7 priežastys išsiskirti
wavy linen
Logotipų kūrimas - 7 priežastys išsiskirti
logotipu kurimas baldu salonas
logotipu kurimas nordsteel
logotipu kurimas grozio salonas
logotipu kurimas martin sense
logotipu kurimas herbidica
logotipo dizainas etnoskin
logotipu kurimas viešbučiui
logotipu kurimas inno panorama
logotipu kurimas vilnius 700
logotipu kurimas valeo
logotipu kurimas ka valda
logotipu kurimas advokatas
logotipu kurimas nia
logotipu kurimas baldų gamyba
logotipu kurimas nt vilniaus vakarai
logotipu kurimas naturalit
logotipu kurimas ambient
logotipu kurimas jonavos vandenys
logotipu kurimas bek
logotipu kurimas gyvūnų kirpykla
logotipu kurimas vyno parduotuvė
logotipu kurimas kjokken
prekės ženklo kūrimas
logotipu kurimas logistika vilaksta
logotipu kurimas refmartus
logotipu kurimas logistika
logotipu kurimas aplinkosauga
logotipu kurimas šeimos fondas
logo dizainas architektura
logotipu kurimas slauga
logotipu kurimas laivų statyba
logotipu kurimas valstybinė įmonė
logotipu kurimas startuoliui
logotipu kurimas autobrava
logotipu kurimas subtilus
logotipu kurimas fondas
logotipu kurimas martyno kandzero paramos fondas
logotipo kurimas modernus
logotipu kurimas pasaulio puodai
logo kurimas iskaba
logotipu kurimas buhalterija
logotipu kurimas saudykla
logotipu kurimas auksinės kopos
logotipu kurimas restoranas

Logotipų kūrimas, brandingas

Logotipų kūrimas – tai daug daugiau nei vien grafinio simbolio sukūrimas. Tai Jūsų verslo vizualinė širdis, pirmasis įspūdis ir prekinio ženklo identiteto esmė viename. Logotipas veikia kaip vizitinė kortelė, kuri perduoda vertybes, profesionalumą ir unikalumą, tuo pačiu sukuriant emocinį ryšį su klientais. Tinkamai sukurtas logotipas leidžia vartotojams iš karto suprasti, kokio pobūdžio veikla vykdoma, kokios vertybės laikomasi ir kokį įspūdį įmonė siekia palikti.

Istudio kūrybinė agentūra neapsiriboja tik grafinio simbolio kūrimu. Mes formuojame visą prekės ženklą – nuo strateginės vizijos iki vizualinio identiteto. Mūsų paslaugos apima ne tik logotipo dizainą, bet ir brandingą bei rebrandingą, užtikrinant, kad Jūsų ženklas būtų nuosekliai reprezentuojamas ir lengvai atpažįstamas visose platformose. Logotipai pritaikomi fizinėms iškaboms, pakuotės dizainui, reklaminėms medžiagoms, socialinių tinklų profiliams, WEB dizainui ir įvairioms reklamos kampanijoms, kad prekės ženklas visuomet būtų matomas ir profesionaliai reprezentuojamas.

Kiekvienas mūsų kuriamas logotipas yra individualiai pritaikytas pagal verslo tikslus, auditoriją ir konkurentus. Mes kruopščiai deriname spalvas, tipografiją, grafinius elementus ir simbolius, kad logotipas ne tik būtų estetiškai subalansuotas, bet ir perteiktų verslo esmę. iStudio siekia, kad kiekvienas logotipas taptų ne tik gražiu vizualiniu sprendimu, bet ir strateginiu įrankiu, kuris stiprina prekės ženklo atpažįstamumą, kuria lojalumą vartotojų akyse ir padeda Jūsų verslui išsiskirti konkurencingoje rinkoje.

Kodėl logotipų kūrimas svarbus verslui

Logotipų kūrimas yra identiteto pagrindas. Jūsų verslo logotipas:

  • perteikia esmę ir vertybes;
  • padeda susikurti emocinį ryšį su klientais;
  • didina atpažįstamumą ir pasitikėjimą;
  • formuoja pirmą įspūdį ir profesionalų įvaizdį.

Geras logotipas turi būti įsimintinas, aiškus, lengvai pritaikomas skirtingose medijose ir unikalus – ne šablonas ar kopija iš interneto. Tai ne tik simbolis, tai strateginis sprendimas, kuris turi veikti ilgalaikėje perspektyvoje.

„Logotipas nėra tik grafinis simbolis – jis yra kertinė prekės ženklo vertės dalis. Kaip rašo Portland State University tyrėjas:

‚Brand logos are a critical element of brand image equity in the process of visually conveying brand values to a consumer base.‘ pdxscholar.library.pdx.edu

Be to, universitetų pavyzdžai rodo, kad logotipų naudojimas net akademinėse organizacijose reikalauja griežtų gairių. Virginia Tech nurodo, kad „distinct identity … must be submitted … only licensed vendors may produce … with university trademarks.“ „Išskirtinė tapatybė turi būti pateikta patvirtinimui… tik licencijuoti tiekėjai gali gaminti produktus, naudojant universiteto prekių ženklus.“

Logotipų kūrimas – metodika

1. Klausimyno analizė

Prieš pradedant kūrybą, atliekame išsamią analizę. Klausimynas padeda suprasti:

  • verslo tikslus ir misiją;
  • tikslinę auditoriją ir jos poreikius;
  • konkurentų vizualinį identitetą;
  • prekės ženklo charakterį, toną ir emocijas;
  • unikalias produkto ar paslaugos savybes.

Ši analizė garantuoja, kad logotipų kūrimas bus pagrįstas ne spėjimu, o tikslia informacija apie jūsų verslą.

2. Kūryba ir koncepcijų generavimas – logotipų kūrimas

Po išsamių analizės etapų iStudio komanda pradeda logotipo kūrimo procesą, generuodama kelias galimas vizualines kryptis. Šis etapas yra itin svarbus, nes jis leidžia atrasti optimalų vizualinį sprendimą, kuris ne tik atspindėtų verslo esmę, bet ir būtų estetiškai patrauklus bei lengvai pritaikomas įvairiose medijose. Logotipo kūrimas prasideda nuo idėjų generavimo, kai komanda kuria skirtingus simbolių, formų, spalvų ir tipografijos derinius. Kiekviena kryptis yra pagrįsta ankstesnėje analizėje surinkta informacija apie verslo tikslus, auditoriją, konkurentus ir prekės ženklo charakterį.

Svarbiausias tikslas – sukurti logotipą, kuris aiškiai perteiktų verslo esmę. Tai reiškia, kad kiekvienas pasirinktas vizualinis elementas turi turėti prasmę ir tikslą. Spalvos ne tik dekoruoja ženklą, bet ir kuria emocinį ryšį su auditorija, perduoda tam tikras vertybes bei nuotaiką. Tipografija parenkama neatsitiktinai: šriftų stilius ir storis gali atskleisti verslo charakterį, pabrėžti profesionalumą ar inovatyvumą. Simboliai ir formos logotipe veikia kaip vizualiniai metaforai, padedančios klientams greitai suprasti, ką reprezentuoja jūsų įmonė. Kiekvienas logotipo sprendimas yra kruopščiai apsvarstytas, kad vizualinė kalba būtų nuosekli ir tiksliai atspindėtų prekės ženklo vertybes.

Kitas svarbus aspektas – estetikos balansas. Komanda siekia, kad logotipas būtų ne tik funkcionalus, bet ir vizualiai harmonizuotas. Formų proporcijos, spalvų kontrastas ir elementų išdėstymas yra kruopščiai derinami, siekiant sukurti patrauklų ir profesionalų įspūdį. Subalansuotas dizainas ne tik traukia akį, bet ir užtikrina, kad logotipas būtų lengvai įsimintinas ir atpažįstamas įvairiose situacijose. „A well-balanced logo enhances brand recognition and builds consumer trust“ (Wheeler, 2017).

Logotipų kūrimas – tikslas ir pritaikomumas

Tikslas – logotipo pritaikomumas įvairiose medijose. Šiandienos rinkoje ženklas turi būti funkcionalus ne tik spausdintinėse medžiagose, bet ir skaitmeniniuose kanaluose, reklamose, socialiniuose tinkluose, iškabose ar prekių pakuotėse. Logotipo variantai – spalvoti, juodai balti ar vienos spalvos – testuojami įvairiuose kontekstuose, kad būtų užtikrintas nuoseklus ir aiškus reprezentavimas. Toks pritaikomumas garantuoja, kad prekės ženklas išliks atpažįstamas ir profesionalus nepriklausomai nuo naudojimo aplinkos.

Visa ši kūrybinė procedūra sukuria logotipą, kuris ne tik reprezentuoja verslo esmę, bet ir stiprina prekės ženklo identitetą. Kelios generuotos kryptys suteikia galimybę pasirinkti geriausią variantą, o kruopštus spalvų, tipografijos ir simbolių derinimas užtikrina, kad logotipas būtų estetiškai patrauklus, įsimintinas ir funkcionalus. Tokiu būdu iStudio komanda padeda verslui ne tik vizualiai išsiskirti, bet ir strateginiu požiūriu sustiprinti rinkos pozicijas, kurti ilgalaikį ryšį su klientais ir užtikrinti prekės ženklo nuoseklumą visose komunikacijos priemonėse.

3. Logotipo dizainas ir testavimas

Logotipo kūrimas – tai ne tik vizualinių elementų sukūrimas, bet ir kruopštus jo pritaikymo bei funkcionalumo užtikrinimo procesas. Vienas svarbiausių etapų yra logotipo testavimas įvairiose platformose ir kontekstuose. Šis žingsnis yra būtinas, norint užtikrinti, kad logotipas neprarastų savo estetinės vertės, aiškumo ir identiteto net ir tada, kai jis naudojamas skirtinguose formatuose, technologijose ar reklamos kanaluose. Logotipo testavimas padeda identifikuoti galimus vizualinius trūkumus ir suteikia galimybę juos koreguoti prieš oficialų įdiegimą, taip apsaugant prekės ženklą nuo neprofesionalaus pateikimo ar klaidų.

Vienas svarbiausių aspektų yra logotipo testavimas spausdintiniuose dokumentuose. Tai gali būti vizitinės kortelės, brošiūros, skrajutės, ataskaitos ar bet kokia kita spausdinta medžiaga, kurioje logotipas atlieka svarbų reprezentacinį vaidmenį. Spaudoje logotipo spalvos gali šiek tiek skirtis nuo skaitmeninės versijos dėl skirtingų spausdinimo technologijų ir popieriaus tipų. Todėl Istudio komanda testuoja logotipą įvairiuose spausdinimo formatuose, kad būtų užtikrinta spalvų tikslumas, kontrasto aiškumas ir simbolių atpažįstamumas. Tai leidžia logotipui išlikti profesionaliam ir estetiškai patraukliam nepriklausomai nuo dokumento tipo ar formatavimo.

Kitas svarbus kontekstas yra socialinių tinklų platformos. Logotipas dažnai naudojamas kaip profilio nuotrauka, viršelis ar vizualinis elementas reklaminėse kampanijose. Skirtingos socialinių tinklų platformos reikalauja skirtingų dydžių ir proporcijų, todėl logotipas turi būti aiškus ir atpažįstamas net labai mažame formate. Testavimo metu tikrinama, ar logotipas nepraranda savo detalumo, spalvų intensyvumo ir estetikos, kai jis sumažinamas ar pritaikomas prie skirtingų įrenginių ekrano dydžių. Be to, logotipas testuojamas įvairiose foninėse aplinkose, kad būtų užtikrintas tinkamas kontrastas ir vizualinis aiškumas.

Logotipo kūrimas ir testavimas

Web svetainė – dar viena kritinė platforma, kur logotipas turi išlikti profesionalus ir atpažįstamas. Skaitmeninėje erdvėje logotipo spalvos, proporcijos ir ryškumas gali kisti priklausomai nuo ekrano raiškos, naršyklės ar šviesumo nustatymų. Todėl logotipas testuojamas įvairiuose įrenginiuose – nuo didelių monitorių iki mobiliųjų telefonų ekranų. Be to, tikrinama, kaip logotipas integruojasi į svetainės dizainą, ar jis aiškiai matomas tiek pagrindiniame puslapyje, tiek meniu, tiek kitose svetainės dalyse. Šis testavimas leidžia užtikrinti nuoseklų vizualinį identitetą ir profesionalų įvaizdį skaitmeninėje erdvėje.

Svarbu pabrėžti, kad logotipo testavimas neapsiriboja tik vizualiniu patikrinimu. Testavimo metu analizuojama, kaip logotipas veikia skirtinguose kontekstuose, ar jis tinkamai komunikuoja prekės ženklo esmę ir ar nepraranda savo unikalumo. Tai padeda identifikuoti galimus funkcionalumo trūkumus, tokius kaip netinkamas dydis, per didelis detalumas ar spalvų nesuderinamumas, ir juos koreguoti prieš logotipo oficialų įdiegimą.

Tik sistemingai testuojant logotipą spausdintiniuose dokumentuose, socialiniuose tinkluose ir web puslapiuose galima užtikrinti, kad jis išliks profesionalus ir nuoseklus visose situacijose. Tai garantuoja, kad prekės ženklas bus tinkamai reprezentuojamas, stiprins savo atpažįstamumą ir kuria patikimą, profesionalų įvaizdį. Logotipo testavimas – tai ne tik techninis žingsnis, bet ir strateginė priemonė, užtikrinanti, kad kiekvienas vizualinis elementas efektyviai perteiktų verslo vertybes ir būtų tinkamai pritaikytas visose medijose.

4. Brandbook ir logotipo kūrimo dizaino pritaikymo gairės

Istudio klientui parengia išsamų brandbook – detalią vizualinio identiteto gairių sistemą, kuri yra būtina norint užtikrinti nuoseklų ir profesionalų prekės ženklo įvaizdį visose komunikacijos platformose. Brandbookas yra ne tik dokumentas, kuriame pateikiama informacija apie logotipo naudojimą, spalvas ar šriftus, bet ir strateginis įrankis, padedantis palaikyti prekės ženklo vientisumą bei vizualinę atpažįstamumą. Jame detalizuojama, kaip logotipas turi būti naudojamas įvairiuose formatuose, kokios yra rekomenduojamos spalvų paletės, kaip derinti šriftus bei grafinius elementus, ir pateikiamos gairės tiek spaudai, tiek skaitmeninei medijai.

Vienas iš pagrindinių brandbook elementų yra logotipo naudojimo taisyklės. Nurodoma, kokie yra logotipo dydžiai, proporcijos, minimumo reikalavimai ir apsauginės zonos aplink simbolį. Šios taisyklės leidžia užtikrinti, kad logotipas išliktų aiškus ir atpažįstamas nepriklausomai nuo jo dydžio ar naudojimo konteksto. Be to, brandbook detalizuoja logotipo spalvų sistemą – pagrindines ir papildomas spalvas, spalvų kodus CMYK, RGB ir Pantone formatais, kontrasto rekomendacijas bei taisykles logotipo naudojimui juodai-baltai ar viena spalva. Tokiu būdu užtikrinama, kad logotipas visuomet atrodytų profesionaliai ir vizualiai vientisai, nepriklausomai nuo to, ar jis naudojamas spaudoje, ar skaitmeninėje erdvėje.

Kitas svarbus brandbook aspektas – šriftų sistema. Šriftai yra parenkami pagal prekės ženklo charakterį, tikslinę auditoriją ir komunikacijos toną. Brandbook nurodo pagrindinius ir papildomus šriftus, jų dydžius, stilius bei naudojimo taisykles skirtinguose kontekstuose, tokiuose kaip antraštės, tekstas, citatos ar reklaminė medžiaga. Šriftų nuoseklumas padeda kurti profesionalų įvaizdį, sustiprina prekės ženklo identitetą ir leidžia vartotojui lengvai atpažinti komunikaciją.

Logotipų kūrimas ir grafiniai elementai

Grafinių elementų stilius – dar vienas svarbus brandbook komponentas. Tai gali būti ikonos, ornamentai, iliustracijos ar kiti vizualiniai elementai, kurie padeda sustiprinti logotipo žinutę ir suteikia prekės ženklui savitą stilių. Brandbook nurodo, kaip šiuos elementus derinti su logotipu, kokios proporcijos, spalvos ir išdėstymo taisyklės galioja, kad vizualinė kalba būtų nuosekli ir harmoninga.

Galiausiai, brandbook pateikia rekomendacijas spaudai ir skaitmeninei medijai. Šios gairės apima logotipo ir grafinių elementų pritaikymą vizitinėms kortelėms, brošiūroms, socialiniams tinklams, interneto puslapiams, reklaminėms medžiagoms ir kitoms platformoms. Tokiu būdu užtikrinama, kad prekės ženklas būtų tinkamai reprezentuojamas visuose kanaluose ir išlaikytų profesionalų, nuoseklų įvaizdį.

Parengtas brandbook ne tik supaprastina dizaino sprendimų taikymą, bet ir padeda komandai, tiekėjams ar partneriams teisingai naudoti logotipą bei kitus vizualinius elementus. Tai strateginis dokumentas, kuris ilgalaikėje perspektyvoje stiprina prekės ženklo atpažįstamumą, pasitikėjimą vartotojų akyse ir padeda užtikrinti vizualinį nuoseklumą visose komunikacijos priemonėse.

7 pagrindinės priežastys, kodėl brandingas padeda verslui išsiskirti:

Unikalus ir įsimintinas logotipų kūrimas

Kiekvienas logotipas kuriamas individualiai, atsižvelgiant į verslo tikslus, auditoriją ir konkurentus, todėl ženklas išsiskiria rinkoje ir yra lengvai atpažįstamas.
„Brand identity is the unique combination of elements that distinguish a brand from its competitors and creates memorable impressions in the minds of consumers“ (American Marketing Association, 2020). Analizuojame rinkos kontekstą, konkurentus ir vartotojų poreikius, kad logotipų kūrimas ir rezultatas nebūtų tik grafinė forma, bet atspindėtų verslo esmę.

Dizainas yra kuriamas taip, kad būtų vizualiai patrauklus ir funkcionalus įvairiose medijose – nuo spausdintinių iki skaitmeninių platformų. Unikalumas ne tik kuria atpažįstamumą, bet ir skatina vartotojų lojalumą, nes „consistent and distinct brand visuals positively influence brand recall“ (Journal of Brand Management, 2019).
Kiekvienas logotipų kūrimas ir sukurtas logotipas veikia kaip strateginis verslo įrankis, padedantis efektyviai komunikuoti vertybes ir misiją.

Logotipų kūrimas – esmės perteikimas

Logotipų kūrimas – tai ne tik grafinio simbolio kūrimas, bet vizualinė verslo širdis, kuri perduoda vertybes, misiją ir unikalumą. „A logo is a visual expression of a brand’s identity, encapsulating its mission, vision, and values in a recognizable symbol“ (Smith, 2021, Journal of Marketing Communications). Per spalvas, formas ir šriftus galima perteikti emocinį ryšį su klientais, sustiprinti pasitikėjimą ir lojalumą.

Logotipas veikia kaip prekės ženklo ambasadorius, reprezentuojantis įmonę visuose kontaktuose su auditorija. Kiekvienas dizaino elementas turi savo prasmę ir tikslą, todėl logotipas tampa ne tik vizualiniu, bet ir strateginiu įrankiu. Toks logotipų kūrimas padeda klientams „read the brand at a glance“, iš karto suprasti verslo esmę (Kapferer, 2012, The New Strategic Brand Management).

Strategija prieš logotipų kūrimą

Prieš pradedant kūrybą atliekama išsami analizė: verslo tikslai, konkurencinė aplinka, tikslinė auditorija ir prekės ženklo charakteris. „Strategic brand design requires a thorough understanding of market positioning, target audience, and competitive differentiation“ (Kotler & Keller, 2016). Supratimas apie auditoriją leidžia kurti logotipą, kuris rezonuoja su vartotojų poreikiais ir lūkesčiais.

Analizė padeda nustatyti vizualinę kryptį, spalvų paletę, tipografiją ir grafinius elementus, kad logotipas būtų nuoseklus ir efektyvus. Strateginis požiūris užtikrina, kad dizainas ne tik estetiškai patrauklus, bet ir komerciškai naudingas, skatindamas atpažįstamumą ir lojalumą. Toks pasiruošimas „reduces design risks and ensures that visual identity aligns with brand strategy“ (Wheeler, 2017, Designing Brand Identity).

Brandbook ir logotipų kūrimas

Kuriamas dizaino vadovas, kuriame detalizuojami logotipo dydžiai, spalvos, šriftai ir grafikos elementai. Brandbook užtikrina, kad visi logotipo naudojimo aspektai būtų nuoseklūs ir profesionalūs: „A brand style guide ensures consistency across all visual touchpoints, reinforcing brand recognition“ (University of Wisconsin, 2021). Vadovas pateikia pavyzdžius, kaip derinti logotipą su reklamine medžiaga, fotografijomis ar kitais vizualiniais elementais.

Nuoseklus identitetas padeda komandai ir tiekėjams naudoti logotipą teisingai, išlaikant prekės ženklo vientisumą. Brandbook yra strateginis dokumentas, kuris „acts as a reference to maintain visual coherence and strengthens brand equity“ (Henderson & Cote, 1998). Tai profesionalus įrankis, kuris ilgalaikėje perspektyvoje padeda stiprinti įmonės įvaizdį ir rinkos pozicijas.

Pritaikomumas – logotipų kūrimas

Logotipų kūrimas testuojamas įvairiose medijose: spaudoje, skaitmeninėje erdvėje, ženklinimo sprendimuose ir reklamoje. „A versatile logo must function across multiple media and applications without losing integrity“ (Wheeler, 2017). Įsitikinama, kad logotipas išlieka aiškus ir atpažįstamas mažame ekrane, didelėje iškabose ar skaitmeniniuose baneriuose.

Kuriamos spalvotos, juodai baltos ir vienos spalvos versijos, kad logotipas būtų pritaikomas visose situacijose. Tokie testai užtikrina, kad vizualinis identitetas būtų nuoseklus ir profesionalus, nepriklausomai nuo konteksto. Pritaikomumas skatina ilgalaikį prekės ženklo atpažįstamumą ir sustiprina vartotojų pasitikėjimą.

Rebrandingas – logotipų kūrimas ir atnaujinimas

Logotipų kūrimas ir atnaujinimas rekomenduojamas, kai keičiasi verslo kryptis, tikslinė auditorija arba pasensta dizainas. „Rebranding can revitalize a brand’s image, aligning it with contemporary market trends and consumer expectations“ (Muzellec & Lambkin, 2006). Tai gali būti subtilus dizaino patobulinimas arba visiškai naujo logotipo kūrimas, išlaikant prekės ženklo esmę.

Rebrandingas padeda pritraukti naują auditoriją ir stiprina ryšį su esamais klientais.
Tinkamai atliktas procesas suteikia energijos verslui ir atveria naujas komunikacijos galimybes rinkoje. Rebrandingas – strateginis žingsnis, kuris „enhances brand equity and reinforces market positioning“ (Kotler & Keller, 2016).

Autentiškumas ir logotipų kūrimas

Visi Istudio logotipai kuriami individualiai, su pilnu autorinių teisių perdavimu klientui, leidžiant logotipą registruoti. „Trademarking a unique logo ensures legal protection and exclusive brand ownership“ (U.S. Patent and Trademark Office, 2022). Individualumas užtikrina, kad logotipų kūrimas ir pats logotipas nebūtų kopija ar panašus į kitus ženklus rinkoje. Klientas įgyja teisę naudoti logotipą bet kurioje platformoje, be apribojimų, užtikrinant visišką laisvę plėtrai.


Autentiškumas ir teisės stiprina prekės ženklo vertę ir pasitikėjimą vartotojų akyse.
Šis principas užtikrina ilgalaikį vizualinį atpažįstamumą ir teisinę apsaugą, leisdamas strategiškai plėtoti verslą.

Kodėl vengti nemokamų ir DI logotipų kūrimas

Nemokami logotipų generatoriai ar DI įrankiai dažnai duoda šabloninius, neautentiškus sprendimus. Rizikos:

  • identiški logotipai naudojami kitų įmonių;
  • nėra atsižvelgiama į verslo esmę ar tikslinę auditoriją;
  • autorinių teisių neaiškumas – tokio logotipo negalima registruoti;
  • dažnai trūksta vektorinių failų ir naudojimo gairių.

iStudio logotipai kuriami individualiai, su autorinių teisių perdavimu, tinkami registracijai ir visiškai pritaikomi jūsų verslui.

iStudio kūrybos agentūra privalumai – logotipų kūrimas

  • Individualus, ne šabloninis požiūris;
  • Analitika ir strategija prieš dizainą;
  • Visi logotipai pateikiami su vektoriniais failais ir brandbook;
  • Ilgalaikė partnerystė tolesniam prekės ženklo vystymui;
  • Autorinių teisių perdavimas klientui.

Logotipų kūrimas ir pritaikymas įvairiose medijose

Sukurtas logotipas turi „būti geras” (būti gerai įskaitomas, matomas, nesupainiojamas su kitais, kokybiškas) visur:

  • spaudoje (vizitinės kortelės, brošiūros, reklaminiai leidiniai);
  • skaitmeninėje erdvėje (socialiniai tinklai, svetainė, newsletteriai);
  • ženklinime (iškabos, transportas, pakuotė);
  • reklaminiuose sprendimuose (baneriai, video, kampanijos).

iStudio požiūris į brandingą ir logotipo kūrimą

iStudio komanda ne tik kuria logotipus – mes formuojame jūsų prekės ženklo vizualinį pasaulį. Brandingas apima:

  • logotipų kūrimas ir pritaikymas;
  • spalvų ir šriftų sistema;
  • grafinių elementų kūrimas;
  • komunikacijos vizualizacijos.

Mūsų tikslas – sukurti ilgalaikę ir profesionalią vizualinę tapatybę, kuri padeda verslui augti ir užtikrina pasitikėjimą klientų akyse.

Įkūnijame rinkos ir vartotojų analizės pagrįstą sprendimą į vizualinę išraišką
Kuriame unikalų, ne šabloninį dizainą. Esame ilgalaikis ir nuolatinis NT partneris tolimesniam įvaizdžio vystymui.

Žemiau matote kelis iš mūsų neseniai kurtų logotipų, kuriuose derinamas unikalus dizainas ir prekės ženklo esmė: šie logotipai sukurtai įsigilinant į verslo tikslus, konkurentus ir tikslinę auditoriją, kad būtų unikalūs ir įsimintini. Norėdami užsakyti logotipą kreipkitės ->

Logotipo kūrimo pavyzdžiai: unikalus dizainas ir prekės ženklo esmė

logotipo kūrimas
logotipu kurimas
logotipų kūrimas

Naujausi įrašai

Į viršų