Minimalus dizainas ir logotipų kūrimas

Minimalus dizainas išryškina esmę, pašalina nereikalingus elementus ir leidžia prekės ženklui būti lengvai atpažįstamam. Švarios linijos, ribota spalvų paletė ir aiškūs vizualiniai sprendimai užtikrina, kad kiekvienas projektas būtų modernus, profesionalus ir efektyvus. Minimalus dizainas yra mūsų kryptis tiek logotipų kūrime, tiek socialinių tinklų vizualuose. Pasitelkdami galingas idėjas ir kryptingą dizainą, sukūrėme daugybę efektyvių sprendimų mažoms ir didelėms įmonėms – nuo viešbučių iki metalo gamybos įmonių, nuo nekilnojamojo turto įmonių iki smulkių aplinkosaugos projektų. Esame tam, kad rastume sprendimą per kūrybos prizmę ir pasiūlytume geriausią.

Susikurkite savo prekės ženklą

Profesionalus dizainas ir strategija, padedantys jūsų verslui išsiskirti, augti ir kurti pasitikėjimą nuo pirmo žvilgsnio.

Apie

13 metų dirbu su prekės ženklais, kurie yra inovatyvūs ir tobulėjantys, kuriantys kokybiškus sprendimus ir patikimi, profesionalūs ir lankstūs.

Esu baigusi statybų inžinerijos studijas, todėl turiu gilų supratimą apie nekilnojamojo turto projektus, jų procesus bei planavimą. Šį techninį pagrindą derinu su kūryba.

“Kiekvienas projektas gali būti išsskirtinis. Esu įsitikinusi, kad kiekvieno projekto sėkmės pagrindas – idėja ir aiški, kūrybiška koncepcija.”

Inga

Dizaino agentūra Kontaktai Vilnius

Inga

Prekės ženklų kūrimo ir vizualinio identiteto dizainerė, padedanti verslams aiškiai ir strategiškai komunikuoti savo įvaizdį

Metų patirtis
+
Sukurtų prekių ženklų
%
Klientų grįžta su naujais užsakymais
Vizija – išskirtinumas
Profesionalus socialinių tinklų dizainas – Instagram, Facebook, LinkedIn vizualai, minimalūs ir efektyvūs
minimalus dizainas
logotipo kaina
Paslaugos
Procesas

01 Paieškos

Informacija yra aiškumas. Konkurentų analizė, informacijos kanalų auditas, rinkos stebėjimas. Visa tai išdistiliuojama į bendrą vizijų, idėjų rinkinį.

02 Koncepcija

Koncepcijų pristatymas yra tiesus kelias į sėkmingą projektą. Be koncepcijos yra tik spėliojimai. Šiame etape tyrinėjamos pozicionavimo strategijos, idealaus kliento portretas. Koncepcija kuriama sumaniai diferencijuojant kryptis – aiškiai nustačius prekės ženklo filosofiją ir tikslus.

03 Kūryba

Apgalvoti ir kūrybiški sprendimai virsta į pasiūlymus ir apčiuopiamus elementus: nuo logotipo iki prekinio ženklo identiteto, nuo reklaminės idėjos iki įmonės komunikacijos strategijų kūrybos. Kritiškumas, praktiškumas ir orientacija į detales esminiai dalykai, kurie išlieka visuose etapuose.

04 Pristatymas

Atliktų darbų pristatymas yra nemažiau svarbus, nei jų nuolatinis palaikymas. Galimas nuolatinis prekės ženklo patirties kūrimas nuo socialinių tinklų administravimo iki NT valdymo procesų formavimo procesų ar tvarumo rinkodaros kūrimo.
Darbai

Pamatykite, kaip idėjas pavertėme realybe. Pasinerkite į dizaino istorijas, kurios daro pokyčius.

Į viršų