Prekės ženklas daugiau nei logotipas. Darbdavio kultūra. - Prekės ženklo kūrimas
Prekės ženklo pasakojimas, prekės ženklas, prekės ženklo istorija, prekės ženklo vertybės
3573
post-template-default,single,single-post,postid-3573,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,menu-animation-underline,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Prekės ženklas daugiau nei logotipas. Darbdavio kultūra.

Prekės ženklo kūrėjas yra lyg dievas, sujungiantis matematiką ir magiją. Prekės ženklai keičia pasaulį, taigi būdamas prekės ženklų kūrėju – tampate magu, keičiančiu pasaulį.

Jei logotipą sukuriame ir išleidžiame į pasaulį gyventi, tai prekės ženklas reikalauja nuolatinio dėmesio ir palaikymo: pradedant nuo įmonės vidinės kultūros tobulinimo, baigiant nuolatiniu konkurencinės aplinkos stebėjimu. Daugelis logotipą laiko prekės ženklu, tačiau tai tik maža vizualinė dalis. Po logotipu slypi įmonės filosofija, pozicionavimas, kuris išskiria iš konkurentų, veiklos prasmė, bendravimas įmonės viduje, bendravimas su klientais. Beje pastarasis tampa vienu svarbiausiu prekės ženklo vaidmeniu konkurencinėje aplinkoje -daugiau nei 75 % vartotojų teigia, kad bloga aptarnavimo patirtis gali pakenkti jų suvokimą apie prekės ženklą.

„Back of house“ reiškia, kaip darbuotojai yra įtraukiami į sklaidą apie prekės ženklą. Prekės ženklai gali įkvėpti darbuotojus, o darbuotojai skleisti įmonės vertybes klientams.

Nike parduotuvėse darbuotojai vadinami sportininkais ir skatinami dėvėti sportinę aprangą, bei įkūnyti „just do it“ prasmę bendravimo su klientais metu. Nike žvelgia į pasaulį taip, tarsi kiekvienas būtų sportininkas. Nike vertybės tiek darbuotojo, tiek kliento, tiek potencialaus kandidato į tam tikrą darbo poziciją yra tokios, dėl kurių norisi tapti jų kelionės dalimi.

Prekės ženklas mums padeda greitai pasirinkti.         

Žinoma, prekės ženklai kartais elgiasi keistai ir prieštaringai. Žiūrėdami į teslą, matome tvarią transporto priemonę, tačiau už to slypi ypač sunki darbo kultūra. Darbuotojų istorijos šokiruoja: itin ilgos darbo valandos, nesaugios darbo sąlygos, baudos, skandalai, ieškiniai ir baimė būti atleistam. Darbuotojai dirba 12 darbo valandų, išsenka nuo dehidratacijos. Teslos vertė priklauso nuo potencialių, o ne esamų klientų, todėl darbo kultūra šiuo atveju yra ypač svarbi.

Net 62 % žmonių nesirinktų pirkti iš įmonės, kuri nesikaito su darbuotojais. Ir nors nedaugelis įmonių taikydamos blogą darbo kultūrą (tesla) puikiai išgyvena, tačiau gerumas pasaulyje nugali. Prekės ženklas, kuris yra sąmoningas, empatiškas, įsiklausantis ir reaguojantis į darbuotoją ar klientą – yra vertinamas.

Prekės ženklas gali įkvėpti darbuotojus būti geresniais, mokytis ir augti. Būkite magais.