Asmeninis prekės ženklas
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6148
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6148,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Asmeninis Prekės ženklas

Prekės ženklas nėra ką tu sakai, prekės ženklas yra tai, ką kalba apie tave.

 

Asmeninis prekės ženklas prasideda nuo savo supergalių identifikavimo: kur esate stiprus ir ką sugebate geriausiai. Taip pat identifikuoti kam norite dirbti. Jei visiems, produktas bus vidutinis.

 

Žmonėms nerūpi jūs, jūsų produktas ar paslauga. Žmonėms rūpi kaip galite pakeisti jų gyvenimą. Padėkite klientams rasti prasmę jų gyvenime. Kokią vertę kuriate savo klientui. Centre visada yra žmogus – klientas.  Žmonės kuria jūsų prekės ženklą, augina jį. Žmonės nori ne produkto ar paslaugos, o naudos, vertės ir patirties.

 

Kai perkame prekės ženklą, mes kuriame save, savo tapatybę. Mes esame bendruomenės dalis. Priklausome bendruomenei, grupei, genčiai. Produktai tik simboliai su kuriais save siejame. Todėl svarbu sukurti tai, ko klientai nori – sukurti gentį.

 

Istorijos kūrimas

 

Istorija yra laiko skalė, kurioje galite pavaizduoti kur buvote ir kur esate šiuo metu. Šią istoriją galite naudoti savo tinklapyje, soc. tinklų aprašyme, pasakoti ją daugybe kartų, tai yra jūsų identitetas.

 

Istorija yra drama, papasakokite ko išmokote, su kokiais iššūkiais susidūrėte, priveskite žmones pajausti. Kaip ir kodėl norite pakeisti pasaulį savo veikla/verslu? Kuriant savo istoriją, svarbu sakyti tiesą autentiškai ir atvirai. Galima įterpti anekdotų, atsiliepimų, įdomių faktų. Istorija turi skambėti paprastai – lyg būtų pasakojama draugui. Nebūkite savo istorijoje tuo, kuo nesate, parodykite savo pažeidžiamumą, netobulumą, jautrumą.

 

Kaip rasti produktą savo asmeniniam prekės ženklui?

 

Visų pirma reikia pažinti savo klientus, išklausyti juos, išsiaiškinti ko klientams labiausiai reikia. Kuo geriau pažinsite klientus, tuo daugiau idėjų sugalvosite, ko jiems reikia.

 

Keletas idėjų asmeniniam prekės ženklui: elektroninių knygų rašymas, tinklalaidės, kursai ir mokymai, įvairių skaitmeninių šablonų kūrimas, asmeninės sesijos, atvejų analizės ir t.t.

 

Kai jau turite produktą/paslaugą, svarbu tinkamai ją pateikti:

 

  • Žmogus turi puikiai žinoti ką perką – aiškumas ir tikslumas
  • Sukurti specialių pasiūlymų
  • Parodyti rezultatą aišku ir apčiuopiamą – ką klientas pirkdamas gaus.
  • Pateikite atsiliepimų
  • Fokusuokite dėmesį į emocijas – kurkite geras emocijas. Emocijos sukuria veiksmą.
  • Pvz.: pinigų grąžinimo ar nemokamo pristatymo.
  • Žmonės nori priklausyti genčiai – sukurkite VIP leidimus ar uždaras grupes
  • Limituotas leidimas, žmonės perka, kai yra ribotas prekių/paslaugų skaičių.
  • Pasirinkite tinkamus soc. tinklus komunikuoti (pvz.: Instagram jei kuriate interjerus, fotografuojate, Youtube – jei kuriate mokymų medžiagą, Linkedin – jei kuriate produktus verslui).
  • Tinkamai parinkite profilio nuotrauką – ji pirmas dalykas, kurį žmonės pastebi ir labai svarbi.
  • Apgalvokite komunikavimo stilių

 

Turinys

 

Turinys turi būti įtraukiantis ir išsiskiriantis, skatinantis imtis veiksmo, etiškas, parodantis jūsų kompetenciją, efektyvus ir kuriantis prasmę. Turinys turi kurti vertę, jei norite, kad žmonės pirktų, žmonės turi jumis pasitikėti ir mėgti jus.

 

IF -> THEN taisyklė

 

Jei turi skaudamą vietą – štai sprendimas ir kodėl tokį sprendimą aš siūlau. “Žmonės nežinojo  – po šių mokymų išmoko/tapo specialistais” ir pan.

 

Atsiliepimų galia

 

Atsiliepimai gali kurti arba sunaikinti produktą. Žmonės skaito atsiliepimus, kad priimtų sprendimą pirkti arba ne. Žmonės ne tik skaito, bet ir tiki tuo, ką perskaitė.

 

86% žmonių neperka, jei atsiliepimas neigiamas.

 

Žmonės netiki reklamomis, bet tiki kitais žmonėmis. Atsiliepimai yra 12 kartų labiau patikimi, nei prekės ženklo aprašymai.

 

Išmokite prašyti atsiliepimo tinkamu momentu – po teigiamo įvykio, pvz.: jei padėjote, suteikėte informacijos, suteikėte nuolaidą ar pan. Tačiau nesiūlykite nuolaidos ar kažko nemokamai už gerą atsiliepimą. Nesakykite ką žmonėms rašyti atsiliepime. Atsiliepimai turi būti žmogiški, autentiški, tikri. Neprašykite atsiliepimo daug kartų, prašymas turi būti siunčiamas tik 1 kartą.

 

Prašydami atsiliepimo klausime aiškiai įvardinkite atviru klausimu kokią naudą žmogus gavo arba kokią problemą išsprendėte, kaip padėjote klientui. Atsiliepimo prašymo schema turi būti aiški ir paprasta – vienu paspaudimu.

 

Neigiami atsiliepimai.

 

Ne visi blogi atsiliepimai yra blogi. Svarbu neignoruoti blogų atsiliepimų ir į juos reaguoti. Į blogus atsiliepimus reikia reaguoti greitai, bet ne impulsyviai. Nesiginti ir neatrašinėti puolant klientą. Atsiprašymas turi būti empatiškas, pasiūlantis sprendimą, kaip pakeisti esamą situaciją. Empatiškas atsiliepimas parodo, kad jums rūpi, kad stengiatės spręsti problemas.

 

Atsakymas į atsiliepimą turi būti ne robotiškas, bet autentiškas ir tikras, parodant, kad dirba tikri žmonės, kurie irgi klysta. Rašant atsiliepimą svarbu nurodyti kreipinį t. y. asmens vardą ir paminėti savo įmonę.

 

Į kiekvieną neigiamą atsiliepimą reikia reaguoti ramiai, tačiau pabandyti supranti klientą ir įsijausti į jo vietą. Svarbu paminėti kiekvieną dalyką, kuris buvo minimas atsiliepime ir į jį atsakyti.

 

Konstruktyvi kritika visada turi būti matoma.

 

Atsiliepimai iš lūpų į lūpas. Tam kad gautumėte atsiliepimus iš lūpų į lūpas, turite būti įdomus, teikti kokybiškas prekes, paslaugas. Kai klientai jus myli, gaunate naujų klientų nemokamai.


ISTUDIO

Norite susikurti asmeninio prekės ženklo identitetą nuo logo iki socialinių tinklų dizaino ir web dizaino?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: