Hero sekcija
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6841
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6841,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

  Hero sekcija tinklapyje

Viena svarbiausių tinklapio dalis yra Hero sekcija. Tai pats pirmas dalykas, kurį klientas pamato apsilankęs tinklapyje. Būtent čia didžioji dalis žmonių nusprendžia pirkti arba ne.

 

Keli būdai sukurti Hero sekciją:

  1. Centuoti tekstus, vizualas už teksto.
  2. Kairėje tekstai, dešinėje vizualas.
  3. Centruoti tekstai virš vizualo.

 

Vienas iš geriausių sprendimų, kuris suprantamas daugiui žmonių – tekstas kairėje, vizualas dešinėje.

Teksto sritis dalinama į įvertinimai ar pasiekimai (šį sritis nėra būtina. Tai gali būti atsiliepimų reitingas – šį sritis padeda klientams greičiau apsispręsti pirkti ar ne.

Antraštė – parodo kas jūs estate ir kokią problemą sprendžiate.
Paaiškinimai – nėra būtina sritis, tačiau dažnai jį paaiškina antraštę ir suteikia tikslumo, kaip jūs sprendžiate problemą
Veiksmo mygtukai – mažiau naudingas mygtukas yra ne toks ryškus, kaip tas, kuris ragina imtis veiksmo.

Teksto sritis turi būti ne tik teisingai sudėliota – tekstai apverstos piramidės formos, su dėmesiu nukreipti į veiksmo mygtuką, bet taip pat tai turi būti prasmingas turinys, generuojantis pardavimus.

Vizualas. Vizualas yra emocinis kontaktas.

 

Žmogaus atvaizdas hero sekcijoje yra labiausiai dėmesį pritraukiantis elementas.

Atvaizdas turi būti jūsų tikslinis klientas.

 

Šiame pavyzdyje moteris laiko telefoną rankoje – ragina imtis veiksmo. Mes galime taip pat susitapatinti su ja.

Žvilgsnis. Jei žmogus hero sekcijoje žiūri į jūs – tai neskatina imtis jokio veiksmo. Žmogaus akys turi būti nukreiptos į veiksmo mygtuką ar antraštę.

Mobiliojoje versijoje reikėtų pakeisti žmogaus atvaizdą į tą patį žmogų, tik žiūrinti kitą kryptimi – į veiksmo mygtuką, kuris mobiliojoje versijoje bus jau kitoje vietoje.

Žmogaus apranga. Apranga turi sietis su veiksmo mygtuko spalva. Neturi būti tokia pati, bet turi būti sąsają. Taip pat neturi būti visa apranga tos pačios spalvos, nes atrodys lyg uniforma.

 

 

Inga