Prekės ženklo pasakojimas
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6075
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6075,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Prekės ženklo pasakojimas

Kam reikalingas prekės ženklo pasakojimas?

 

Pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, sukelia klientų pasitikėjimą, skatina lojalumą, didina pardavimus. Žmonės nori žinoti iš ko perka, žmonėms patinka istorijos, žmonės yra smalsūs. Prekės ženklo pasakojimas kuria įmonės kultūrą, įmonės darbuotojai perduoda pranešimus klientams, todėl įmonės darbuotojai yra svarbūs prekės ženklo pasakojimo dalyviai.

 

Autentiškas pasakojimas pritraukia panašiai mąstančius klientus, turinčius panašias vertybes, tai sukuria ryšį tarp įmonės ir kliento. Klientai emociškai prisiriša. Kurdami prekės ženklo pasakojimą – formuokite ir tesėkite pažadą, tai skatina klientų pasitikėjimą. Tai nereikalauja daug išlaidų.

 

Kas yra prekės ženklo pasakojimas ir kuo jis skiriasi nuo prekės ženklo istorijos?

 

Tai yra du skirtingi dalykai.

 

Prekės ženklo pasakojimas yra sistema, kuri apima identitetą, vertybes, misiją, poziciją rinkoje. Jo turinį sudaro tapatybė, prekės ženklo vertybės ir tikslai. Tai yra pagrindas komunikacijai. Prekės ženklo istorija yra konkreti dalis, ji yra ir prekės ženklo pasakojimo dalis, tai yra konkretus įvykis, iliustruojantis prekės ženklo atsiradimą ir misiją.

 

Nors sukurti prekės ženklo istoriją yra sudėtinga, tačiau tai yra lengviausias ir efektyviausias būdas pasiekti klientus, užmegzti su jais ryšį.

 

Logotipas, pakuotė, turinys – esminiai sėkmingo prekės ženklo elementai, tačiau asmeninis ryšys su klientu, išpildomas per prekės ženklo pasakojimą, sujungia įmonės vertybes, tikslus su klientu poreikiais ir problemomis. Prekės ženklo pasakojimas skirtas jūsų klientams, todėl šiuo atveju labai svarbu įsigilinti kas yra klientai ir kokie jų tikslai.

 

Kaip sukurti prekės ženklo pasakojimą?

 

Prekės ženklų atsiradimo istorijos yra įdomios, nes juk verslo kūrimas nėra kasdieninis dalykas. Šias istorijas apjungiant vizualiniu identitetu, sukuriant pasakojimą, galima klientą sudominti, įtraukti, paveikti. Prekės ženklo pasakojimas turi būti aiškus ir glaustas – jį lengva įsiminti. Sudėtingi apibūdinimai, žargonai netinka. Emocijos paliečia žmonių širdis, prekės ženklo pasakojimas turi būti nostalgiškas, empatiškas, įkvepiantis ar sukeliantis kitus jausmus. Autentiškas pasakojimas labiau paveikus, tikros istorijos, įveikti iššūkiai žmonėms yra įdomūs.  Pasakojimas turi kalbėti apie klientus, apie jų rūpesčius, siekius, vertybes, kuo išsiskiria iš konkurentų.

 

1. Vertybės. Apibrėžkite savo prekės ženklo tapatybę, esmę, kodėl ir dėl jis gyvuoja. Vertybės yra pagrindas į ką remiasi prekės ženklo pasakojimas. Keletas pavyzdžių, kokios gali būti prekės ženklo vertės (tvarumas, bendruomeniškumas, išskirtinė kokybė ir pan.).

 

2. Prekės ženklo pasakojimas yra skirtas jūsų klientams, kiekvienas sprendimas nuo žinutės iki dizaino elemento yra skirta jūsų klientui. Gilindamiesi į klientų problemas, poreikius, galite išgryninti emocijas, kurios lemia jų sprendimus. Kai prekės ženklo pasakojimas atspindi klientų mintis – tai skatina lojalumą ir klientų įsitraukimą.

 

3. Atskleiskite prekės ženklo kilmę, istoriją.

 

4. Jei prekės ženklas nesprendžia problemos, tai kodėl turėtų egzistuoti? Apibūdinkite, kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria iš konkurentų ir kokią unikalią vertę kurią. Pvz.: Amazon išsprendžia patogaus apsipirkimo problemą, pateikdama supaprastintą apsipirkimą, platų prekių asortimentą, efektyvias pristatymo galimybes; Uber – išsprendžia patogaus susisiekimo problemą, siūlydama platformą, jungiančią vairuotoją su klientu.

 

5. Unikalus pasiūlymas. Ką jūs darote kitaip, nei konkurentai? Galbūt siūlote naują technologiją ar išskirtinį klientų aptarnavimą? Apsvarstykite stipriąsias savybes.

 

6. Kelionė. Vienas iš būdų aprašyti prekės ženklą, naudoti herojus, tai gali apimti jo kelią paliekant pažįstamą aplinką, atradimus ir iššūkius nepažįstamame pasaulyje, priešų nugalėjimą ir grįžimą namo pasikeitus. Sutapatinkite herojų su klientais, apsvarstykite su kokiomis problemomis susiduria klientai. Ar jūsų prekė/paslauga išsprendžia herojaus/kliento problemą?

 

7. Įgyvendinimas. Vizualinis stilius – nuo logotipo iki smulkiausio dizaino elemento turi remtis prekės ženklo pasakojimų, turi jį atitikti, perteikti pasakojimo emocijas. Spalvos išryškina jausmus, šriftai perteikia stilių , vaizdai parodo vertybes. Balso tonas (draugiškas, stiprus, informuojantis ar kitas) – svarbu, kad išliktų pastovus, žmonės jį prisimins ir atpažins.


ISTUDIO

Prekės ženklo pasakojimas yra daug daugiau nei istorija, tai apima visą tapatybę nuo vertybių iki smulkiausių dizaino elementų. Norite sukurti išskirtinį pasakojimą savo verslui?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: