Rare beauty strategija
logotipo kaina, įmonės pavadinimo kūrimas, logo kaina, logo pavyzdžiai, firminio stiliaus kaina, prekės ženklo kaina, identiteto kaina, metinės ataskaitos kaina, lankstinuko kaina, bukleto kaina, dizaino darbų kaina, logotipas kaina, logo kaina, įmonės įvaizdžio kaina.
logotipo kaina
6438
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6438,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Rare beauty strategija

„Būti netobulam reiškia jaustis patogiai ir savimi. Aš nustojau stengtis būti tobula. Aš tiesiog noriu būti savimi“

 

„Rare Beauty“ daugiau nei grožio prekės ženklas – jis gali turėti įtakos. Prekės ženklo vizija yra sukurti saugią, jaukią erdvę grožio srityje, kuri palaiko psichinę gerovę, atsižvelgiant į amžių, lytinę tapatybę, seksualinę orientaciją, rasę, kultūrinę kilmę, fizinius ar protinius gebėjimus. Jų gaminių asortimentas, kuriame yra 48 makiažo pagrindo ir maskavimo priemonių atspalviai, pritaikyti įvairiems odos tonams, bei patogi pakuotė, prieinama žmonėms su negalia.

 

„Rare Beauty“ produktai, kurių kaina siekia 45 svarus ir mažiau, užkariavo klientus dėl savo elegantišku prekės ženklo įvaizdžiu ir užkrečiančiu produktų asortimento, kurio reikia visiems. Rare Beauty tapo influencerių ir makiažo apsėstų paauglių hitu. Remiantis leidiniu, 2023 m. jos metinės pajamos siekė 350 mln. Selena Gomez pasiekė milijardierės statusą, amerikiečių aktorė sukaupė 1,3 milijardo dolerių turtą.

 

Rare Beauty misija:

 

„Mes tikime netobulumų grožiu. Mes kovojame už autentiškumą ir pozityvumą. Mes vadovaujame skaidriai, kad sukurtume pasitikėjimą. Manome, kad būti pažeidžiamam turi galią“.

Kokia yra „Rare Beauty“ socialinės žiniasklaidos strategija?

 


Grožio prekės ženklui produktų pristatymai ir mokomieji vaizdo įrašai yra nepakeičiama rinkodaros strategija. „Rare Beauty“ „TikTok“ strategija yra sudaryta iš kelių dalykų:

 

  • produktų pristatymo vaizdo įrašai;
  • juokingos ir panašios POV (point of view) situacijos;
  • įkvepiantys psichikos sveikatos ugdymo vaizdo įrašai, kuriuose dalyvauja Selena Gomez;

 

Pagrindinis sėkmingos organinės socialinės žiniasklaidos strategijos elementas yra ištirti ir suprasti kiekvieną socialinį tinklą ir kurti turinį, pritaikytą kiekvienos platformos konkrečiai auditorijai. „Rare Beauty“ autentiškai išplėtė savo sekėjų skaičių bendradarbiaudama su mikroinfluenceriais, o ne įžymybėmis. Vartotojai pirmenybę teikia autentiškumui, o ne įžymybės statusui. Nors Selena yra prekės ženklo centras, aplink kurį kuriama Rare Beauty istorija, vaizduojanti savo gyvenimo įvykius , Rare Beauty nėra įžymybių prekės ženklas.

 

„Manome, kad galia yra būti pažeidžiamam.“

 

ISTUDIO

Norite susikurti išskirtinę prekės ženklo strategiją?

 

Kreipkitės į ISTUDIO komandą: