Žmonės yra socialiniai gyvūnai. 7/10 - Prekės ženklo kūrimas
neurodizainas
3337
post-template-default,single,single-post,postid-3337,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,menu-animation-underline,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Žmonės yra socialiniai gyvūnai. 7/10

Žmonės stiprius ryšius gali užmegzti su 150 žmonių vidutiniškai, silpnus ryšius su gerokai daugiau žmonių. Žmonės imituoja kitų žmonių kūno kalbą patys to nejausdami. Žmonės, kurie užsiima sinchronine veikla (dainavimas, šokiai, sinchroniškas vaikščiojimas ir pan.) labiau bendradarbiaujantys, labiau aukoja savo laiką bendruomenės naudai. Sinchroninė veikla sustiprina ryšį tarp narių.

Žmonės bendraudami vieni su kitais laikosi tam tikrų taisyklių, gairių. Pvz.: jei draugas paklausia kaip sekasi, ji tikisi kažkokio atsakymo. Bet jei jūs neatsakote nieko, ar atsakote nemandagiai, pokalbis nutrūks. Lygiai taip pat kaip su žmonių sąveikomis, tinklapyje ar mobiliojoje programėlėje žmogus irgi tikisi kaip viskas veiks, kokį atsakymą gaus. Jei tinklapis neveikia ar užkraunamas labai lėtai, tai lygiai taip pat, kaip iš draugo negauti jokio atsakymo kaip sekasi, bendravimas nutrūksta. Jei tinklapis prašo jūsų asmeninės informacijos – lygiai taip pat kaip ir kitas žmogus klaustų per daug asmeniškų dalykų. Jei programa neišsaugo jūsų duomenų ir kiekvieną kartą reikia suvedinėti iš naujo – lygiai tas pats kas draugui reikėtų prisistatinėti kiekvieną kartą iš naujo ir pasakoti apie save.

Dauguma žmonių meluoja dažnai, o maža dalis meluoja nuolat. Dažniausiai žmonės meluoja kalbėdami telefonu, rečiau rašydami elektroninius laiškus, dar rašiau rašydami laiškus ranka. Klientų atsiliepimai yra tiksliausi, kai renkami asmeniškai.
Kai žmonės klausosi ko nors kalbant, smegenys sinchronizuotai su kalbėtojo. Informacijos pristatymas audio, video pagalba padeda žmonėms geriau suprasti ką norima pasakyti. Vien tik skaitydami žmonės nesuvokia informacijos taip išsamiai, kaip klausydamiesi. Jei žmonės video ar nuotraukoje mato netikrą šypseną, jie mažiau pasitikės perduodama žinute. Žmonės netikrą šypseną atpažįsta žiūrėdami į daugybę veido dalių, ne tik akių kampučius. Jei šypsena tikra, ji įtraukia ir sukuria pasitikėjimą žinute, kurią perduodate.