/Dievinu iš tuščios erdvės sukurti vertę/
12 metų dirbu su prekės ženklais, kurie yra inovatyvūs ir tobulėjantys, kuriantys kokybiškus sprendimus ir patikimi, profesionalūs ir lankstūs. Pasitekldama galingas idėjas ir kryptingą dizainą, sukūriau daugybę efektyvių sprendimų mažoms ir didelėms įmonėms : nuo viešbučių iki metalo gamybos įmonių, nuo nekilnojamojo turto įmonių iki smulkių aplinkosaugos projektų. Esu tam, kad rastume sprendimą per kūrybos prizmę.
Prekės ženklo tapatybė
Stilistinės kryptys
Pavadinimas, šūkis
Logotipas (brandingas ir rebrandingas)
Firminis stilius
Grafinis identitetas
Dizaino koncepcija
Firminis šriftas
Grafinis raštas (pattern)
Spalvinės paletės, spalvų hierarchijos
Prekės ženklo skaitmeninė patirtis
Tinklapių dizainas
Duomenų vizualizacijos
Socialinių tinklų dizainas (foto, videografija, stilistinės krypties kūrimas)
Socialinių tinklų strategija
Email marketingas
Reklaminiai skydeliai
Ikonos, iliustracijos
Infografikai
Skaidrių dizainas
Prekės ženklo komunikacija spaudoje
Parodų, prekybinių stendų dizainas
Pakuotės dizainas
Katalogų, lankstinukų, bukletų dizainas
Skrajučių, plakatų dizainas
Vizitinės kortelės, vokai, blankai
Leidinių maketavimas
Metinių ataskaitų maketavimas ir dizainas
Automobilių apipavidalinimas
Langų, vitrinų, pertvarų apipavidalinimas
Foto sienos apipavidalinimas
Lauko ir vidaus reklama
Prekės ženklo lyderystė
Rinkos analizės
Prekės ženklo strategija
Marketingo strategija
SSGG analizė
Integruota komunikacija
Verbalinė tapatybė – pasakojimas, asmenybė, pažadas
Prekės ženklo asmenybė
Tikslinė auditorija
Renginių organizavimas
Komunikacijos planai ir jų valdymas, biudžetų planavimas
Darbdavio įvaizdis ir prekės ženklas
Tvarumo rinkodara ir strategija
Asmens/įmonės pozicionavimas
01
Paieškos
Informacija yra aiškumas. Konkurentų analizė, informacijos kanalų auditas, rinkos stebėjimas. Visa tai išdistiliuojama į bendrą vizijų, idėjų rinkinį.
02
Koncepcija
Koncepcijų pristatymas yra tiesus kelias į sėkmingą projektą. Be koncepcijos yra tik spėliojimai. Šiame etape tyrinėjamos pozicionavimo strategijos, idealaus kliento portretas. Koncepcija kuriama sumaniai diferencijuojant kryptis – aiškiai nustačius prekės ženklo filosofiją ir tikslus.
03
Kūryba
Apgalvoti ir kūrybiški sprendimai virsta į pasiūlymus ir apčiuopiamus elementus: nuo logotipo iki prekinio ženklo identiteto, nuo reklaminės idėjos iki įmonės komunikacijos strategijų kūrybos. Kritiškumas, praktiškumas ir orientacija į detales esminiai dalykai, kurie išlieka visuose etapuose.
04
Pristatymas
Atliktų darbų pristatymas yra nemažiau svarbus, nei jų nuolatinis palaikymas. Galimas nuolatinis prekės ženklo patirties kūrimas nuo socialinių tinklų administravimo iki nuolatinio darbdavio įvaizdžio formavimo procesų ar tvarumo rinkodaros kūrimo.