Logotipas ir firminis stilius
Logotipo kūrimas, logotipų kūrimas, prekės ženklas, identitetas, prekės ženklo identitetas, firminis stilius, dizaino agentūra, kūrybos agentūra, prekės ženklo agentūra, reklamos agentūra
logotipų kūrimas, logotipas, prekės ženklas, firminis stilius, identitetas, logo kaina
6955
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-6955,page-child,parent-pageid-5968,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

  Kuo skiriasi logotipas, firminis stilius, identitetas, prekės ženklas?

Prekės ženklas

 

Prekės ženklas yra būtinas bet kuriai egzistuojančiai įmonei, subjektui ar idėjai. Prekės ženklas nėra logotipas, tai yra vartotojo patirtis, susijusi su įmone ar produktu. Logotipas – tik vienas prekės ženklo elementas, skirtas vizualiai atskirti prekės ženklus.

 

Žmonės pasitiki žmonėmis, o ne įmonėmis, reklamomis, prekėmis ar paslaugomis. Kai prekės ženklas elgiasi tarsi žmogus, jis:

  • kuria emocinį ryšį su vartotoju;
  • atrodo autentiškesnis ir nuoširdesnis;
  • yra lengviau atpažįstamas ir įsimenamas;
  • sulaukia daugiau įsitraukimo, ypač socialiniuose tinkluose.

Kaip atrodo sužmogintas prekės ženklas?

 

  1. Turi „balsą“ – kalba tarsi kalbėtų konkretus žmogus (pvz., draugiškai, šmaikščiai, profesionaliai).
  2. Rodo emocijas – džiaugiasi, atsiprašo, palaiko, užjaučia, būna šalia.
  3. Yra vertybiškas – palaiko tam tikras idėjas (pvz., tvarumas).
  4. Pasakoja istorijas – dalinasi ne tik akcijų pasiūlymais, bet ir žmonių patirtimis, užkulisiais, darbuotojų istorijomis ir pan.
  5. Bendrauja socialiniuose tinkluose kaip žmogus – atsako komentaruose, naudoja humorą, memus, klausia nuomonės, įsitraukia.

Pvz.:

  • „Duolingo“ – pelėda turi ryškią asmenybę, šmaikštauja, kartais net „griežta“, bet visada įtraukia.
  • „Nike“ – kalba motyvuojančiai, kaip sporto treneris ar įkvėpėjas.

Identitetas

 

PREKĖS ŽENKLO IDENTITETAS (brand identity)tai,sąmoningai kuriamas prekės ženklo įvaizdis – tai vizualiniai, garsiniai, kalbiniai ir strateginiai elementai, kuriais formuojamos klientų reakcijos.

Prekės ženklą kontroliuoja klientas, identitetą – kūrėjas. Prekės ženklą fomuoja vertybės, autentiškumas, nuoseklumas, istorijos ir k.t., identitetą formuoja kūrėjas per dizainą, tekstus, pozicionavimą (logotipas, šriftai, tonas, spalvos).

Firminis stilius

 

Firminis stilius (visual identity)tai prekės ženklo vizualinis rūbas. Tai viena identiteto dalis, kuri apima viską, žmonės mato:

  • logotipas
  • spalvų paletė
  • šriftai
  • vizitinės kortelės
  • dokumentų šablonai
  • pakuotės dizainas
  • socialinių tinklų vizualai
  • dizaino šablonai

Prekės ženklo identitetas (brand identity)tai visas prekės ženklo veidas ir balsas

Jis apima ne tik išvaizdą, bet ir turinį, bei elgesį:

  • firminis stilius 
  • tonas, tekstai
  • vertybės ir misija 
  • pozicionavimas 
  • auditorija
  • emocinis ryšys ir reputacija 

Logotipas

 

Logotipas yra prekės ženklo veidas – pirmas dalykas, kurį žmonės pamato, prisimena ir su kuriuo tapatina tavo veiklą. Geras logotipas padeda įsiminti, sukuria pasitikėjimą ir perteikia tavo ženklo esmę. Žmonės logotipą įvertina per 1–2 sekundes. Geras logotipas iškart pasako ar jūsų įmonė: profesionali ar mėgėjiška, žaisminga ar rimta, šiuolaikiška ar senamadiška. Logotipas padeda žmonėms prisiminti jūsų įmonę bei išskirti iš konkurentų. 

Logotipas kuria emocinį ryšį, spalvos, formos, stilius, grafiniai elementai sukelia jausmus pvz.: pasitikėjimą, smalsumą, saugumą. 

Logotipas naudojamas visur – nuo soc. tinklų komunikacijos iki iškabų, todėl jis turi būti aiškus, pritaikomas ir atpažįstamas bet kuriame dydyje ir kontekste, todėl logotipų kūrimas nėra tik paveiksėlis ar užrašas, logotipo kūrimas – procesas, kuriam reikalingos žinios, patirtis ir kūryba.

Logotipas komunikuoja vertybes, misiją, tai vizualinis parašas, kuris turi būti paprastas, įsimintinas, prasmingas ir universalus.

 

ISTUDIO – Dizaino agentūra, kuriai rūpi rezultatai

Dirbame  individualiaiįsiklausome į problemą, tikslus. Mūsų komanda – tai dizaineriai, strategai ir kūrybininkai, pasiruošę kurti išskirtinį vizualinį identitetą, web dizainą kuris veikia ir parduoda.

Kodėl verta rinktis mus:

✅ Aiškus procesas
✅ Unikalūs sprendimai
✅ Ilgalaikės vertės kūrimas
✅ Patirtis įvairiose srityse (klinikos, NT įmonės, startuoliai, kosmetikos prekės ženklai)

Susisiek – padėsime sukurti prekės ženklą.

Parašyk mums – aptarsime tavo poreikius ir pasiūlysime geriausią sprendimą.

Logotipų kūrimas | Prekės ženklo kūrimas | WEB dizainas | Dizaino agentūra, kuria pasitiki augantys verslai.