Logotipas Archives - Prekės ženklo kūrimas
10
archive,tax-portfolio_category,term-logotipas,term-10,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,menu-animation-underline,fs-menu-animation-underline,header_top_hide_on_mobile,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Taikausi prie pokyčių

Logotipo atnaujinimas. Senasis logotipas – netiko šriftas ir formos.

Užduotis  – sukurti logotipą, kuris būtų minimalus, lengvas, jame nebūtų klišių ar kičo, kad logotipas sukurtų pasitikėjimo įspūdį, atrodytų subtilus ir profesionalus, logotipo dizainas būtų minimalistinis, lengvas, simetriškas, nesukeltų jokių aštrių emocijų (įmantrių formų, išskirtinių šriftų).

 

Vienintelis dalykas, kuris turėjo atsikartoti naujajame logotipe – bangos simbolis.

 

Pagrindinis atnaujinimo tikslas – minimalizmas, kuris atspindėtų įmonės charakterį – ramybę ir motyvaciją veikti.

Įmonės veiklos sritis – klimato kaitos edukacijos paslaugos: seminarai, mokymai, freskų fasilitavimas ir paskaitos, internetinis turinys – vaizdo įrašai, straipsniai ir kt.

 

Pateikiama klimato kaitos problema: nuosekliai mokoma kaip ji atsirado, kas yra klimatas, kodėl jis keičiasi, kokia reali situacija, kas vyksta ir kur link mes judame. Šių žinių reikia norint prisitaikyti prie klimato kaitos sukeliamų socio-ekonominių, politinių ir gamtinių pokyčių. Jeigu nesuprantame šiandienos iššūkių, negalime nuspėti kuria linkme tikslinga eiti. Įmonės tikslas yra padėti nustatyti aiškią kryptį aiškiai suvokiant esamą situaciją.

Įmonės veikla vienu žodžiu -akceleratorius. Teikiamos klimato kaitos žinios turėtų paspartinti (akceleruoti) valstybės, visuomenės ir įmonių gebėjimą taikytis prie pokyčių.

Sukurtas logotipas su simboliu. Simbolio reikšmė labai aiški – pokytis.

Aukščiausias simbolis žemė ar žmogaus galva – tobulumas lyg aukščiausias tikslas, kurio siekiama. Vidurinė dalis – banga, vanduo arba žmogaus rankos. Tai lyg valdymas, pusiausvyra. Apatinė dalis esmė, pagrindas – žemės gelmės, ar medituojančio žmogaus sukryžiuotos kojos. Tai lyg pamatas, kuris viską laiko. Ypatingai lengvas, plonų linijų, bet gerai įskaitomas ir mažas. Lankstus, prisitaikantis logotipas.

 

Taip pat 3 logotipo simbolio dalys atspindi 3 edukacinio turinio dalis: veiksmai, požiūris, žinios. Žinios – tai lyg pagrindas, simbolis lyg dubuo, kuriame laikome tai, kas mums tarnauja (faktai, informacija, suvokimas). Požiūris – nuo mūsų požiūrio į problemą priklauso rezultatai ir gebėjimas tą problemą spręsti. Tad bangelė simbolizuoja pozityvų ar negatyvų požiūrį (klimato kaita – apokalipsė ar galimybė gyventi geriau?).  Veiksmai – mūsų rezultatų kūrimas. Apskritimas simbolizuoja ir žiedinę ekonomiką, kurią turime sukurti ir susigyventi su ja vardan taikymosi prie klimato kaitos pokyčių.

The Choice

You make the choice

Logotipas ir firminis stilius įmonei The Choice.

The Choice įmonės veikla – privačių lėktuvų užsakymai, jachtų nuoma.

2020

Wavy linen

Wavy linen logotipo simbolis – stilizuotos susijungusios wl raidės, gimusios iš augalų, bangų motyvų, tai atspindi pagrindinį šio prekės ženklo siekį – natūralumą, laisvumą, komfortą.

 

Tai atspindi gyvenimo jėgą, kur pagrindiniai elementai yra natūralumas, augimas ir nenuspėjamų posūkių žavesys. Viskas prasideda nuo mažytės sėklytės, kuri su dirvos, lietaus ir saulės pagalba klesti, o meilės kupinose kruopščiose rankose virsta į kokybišką liną. Laisve ir komfortu pagrįsta vizija paverčia jį lengvu stiliaus dizainu su elegancijos ir charizmos užuomina. Banguotas linas – nieko autentiškiau, kaip būti tuo, kas esi, ir dėvėti pačią gamtą.

 

Logotipui parinktos natūralios žemiškos spalvos dar labiau sustiprina pojūtį būti gamtos dalimi, kurti, naudoti, jausti drabužius, kurie gimė iš gamtos.