japoniškos veido priežiūros priemonių pardavimas. Parduotuvėje bus siūloma japoniška kosmetika, išsiskirianti unikaliomis formulėmis, kurios sukurtos naudojant pažangiausias technologijas ir natūralius ingredientus. Tai užtikrina efektyvią veido odos priežiūrą, pritaikytą net jautriausiai odai. KaLuma išskirtinumai – personalizuotos odos priežiūros konsultacijos, padedančias kiekvienam klientui rasti jam tinkamiausias priemones, atsižvelgiant į jo odos tipą ir problemas. KaLuma užtikrina, kad visi produktai yra originalūs ir atitinka aukščiausius kokybės standartus. Savo klientams suteikia išsamią informaciją apie produktų sudėtį ir veikimą.Internetinė parduotuvė užtikrins patogų apsipirkimo procesą, aiškią kainodarą ir greitą prekių pristatymą. Produktai: LaSincere, Lasincia
Sakuya
Sakuya. Japoniškai reiškia žydėjimas. KaLuma logotipas visiškai minimalistinis. Ka raidžių kombinacija sukurta iš ranka rašyto šrifto, kuris asmeniškai kreipiasi į savo pirkėją. Luma minimalistinis sans serif šriftas. Abiejų šriftų sąjunga sukuria harmoningą visumą, kuri perteikia KaLuma prekės ženklo vertybes. Simbolis po logotipu – japoniškas užrašas, kuris reiškia grožis.
Pajūrio restoranas, esantis 4* viešbutyje “Auksinės kopos”
Tikslas buvo sukurti logotipą, kuris derėtų su viešbučio Auksinės kopos logotipu.
Taip pat užduotis buvo, kad logotipe būtų matomas jūros motyvas, kad logotipas perteiktų atsipalaidavimo ir gero laiko nuotaiką. Lėtas laikas sau ir mėgavimasis poilsiu, bei laisvu laiku – tokia šio logotipo žinutė.
Logotipo žinutė vienu žodžiu – poilsis
Buvo pasirinktos dvi stilistinės kryptys, kurias reikėjo perteikti vienoje dermėje – minimalistinis jaukumas.
Buvo parinktas minimalistinis šriftas, paskutinę raidė sujungiant su skaičiumi pabrėžiamas vientisumas, dermė ir neatskiriamumas lygiai taip pat, kaip ir Auksinių kopų logotipe sujungtos ak raidės.