Portfolio Archive - Prekės ženklo kūrimas
0
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,menu-animation-underline,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Taikausi prie pokyčių

Logotipo atnaujinimas. Senasis logotipas – netiko šriftas ir formos.

Užduotis  – sukurti logotipą, kuris būtų minimalus, lengvas, jame nebūtų klišių ar kičo, kad logotipas sukurtų pasitikėjimo įspūdį, atrodytų subtilus ir profesionalus, logotipo dizainas būtų minimalistinis, lengvas, simetriškas, nesukeltų jokių aštrių emocijų (įmantrių formų, išskirtinių šriftų).

 

Vienintelis dalykas, kuris turėjo atsikartoti naujajame logotipe – bangos simbolis.

 

Pagrindinis atnaujinimo tikslas – minimalizmas, kuris atspindėtų įmonės charakterį – ramybę ir motyvaciją veikti.

Įmonės veiklos sritis – klimato kaitos edukacijos paslaugos: seminarai, mokymai, freskų fasilitavimas ir paskaitos, internetinis turinys – vaizdo įrašai, straipsniai ir kt.

 

Pateikiama klimato kaitos problema: nuosekliai mokoma kaip ji atsirado, kas yra klimatas, kodėl jis keičiasi, kokia reali situacija, kas vyksta ir kur link mes judame. Šių žinių reikia norint prisitaikyti prie klimato kaitos sukeliamų socio-ekonominių, politinių ir gamtinių pokyčių. Jeigu nesuprantame šiandienos iššūkių, negalime nuspėti kuria linkme tikslinga eiti. Įmonės tikslas yra padėti nustatyti aiškią kryptį aiškiai suvokiant esamą situaciją.

Įmonės veikla vienu žodžiu -akceleratorius. Teikiamos klimato kaitos žinios turėtų paspartinti (akceleruoti) valstybės, visuomenės ir įmonių gebėjimą taikytis prie pokyčių.

Sukurtas logotipas su simboliu. Simbolio reikšmė labai aiški – pokytis.

Aukščiausias simbolis žemė ar žmogaus galva – tobulumas lyg aukščiausias tikslas, kurio siekiama. Vidurinė dalis – banga, vanduo arba žmogaus rankos. Tai lyg valdymas, pusiausvyra. Apatinė dalis esmė, pagrindas – žemės gelmės, ar medituojančio žmogaus sukryžiuotos kojos. Tai lyg pamatas, kuris viską laiko. Ypatingai lengvas, plonų linijų, bet gerai įskaitomas ir mažas. Lankstus, prisitaikantis logotipas.

 

Taip pat 3 logotipo simbolio dalys atspindi 3 edukacinio turinio dalis: veiksmai, požiūris, žinios. Žinios – tai lyg pagrindas, simbolis lyg dubuo, kuriame laikome tai, kas mums tarnauja (faktai, informacija, suvokimas). Požiūris – nuo mūsų požiūrio į problemą priklauso rezultatai ir gebėjimas tą problemą spręsti. Tad bangelė simbolizuoja pozityvų ar negatyvų požiūrį (klimato kaita – apokalipsė ar galimybė gyventi geriau?).  Veiksmai – mūsų rezultatų kūrimas. Apskritimas simbolizuoja ir žiedinę ekonomiką, kurią turime sukurti ir susigyventi su ja vardan taikymosi prie klimato kaitos pokyčių.

Juros 30

Pajūrio restoranas, esantis 4* viešbutyje „Auksinės kopos”

Tikslas buvo sukurti logotipą, kuris derėtų su viešbučio Auksinės kopos logotipu.

Taip pat užduotis buvo, kad logotipe būtų matomas jūros motyvas, kad logotipas perteiktų atsipalaidavimo ir gero laiko nuotaiką. Lėtas laikas sau ir mėgavimasis poilsiu, bei laisvu laiku – tokia šio logotipo žinutė.

Logotipo žinutė vienu žodžiu – poilsis

Buvo pasirinktos dvi stilistinės kryptys, kurias reikėjo perteikti vienoje dermėje – minimalistinis jaukumas.

Buvo parinktas minimalistinis šriftas, paskutinę raidė sujungiant su skaičiumi pabrėžiamas vientisumas, dermė ir neatskiriamumas lygiai taip pat, kaip ir Auksinių kopų logotipe sujungtos ak raidės.

Logotipo išskirtinumas, sukuriantis jaukumo ir atsipalaidavimo jausmą – ranka piešta bangelė.

Parinktos jūrinės spalvos derinamos su restorano interjero terakotos spalvomis.

Meditacija

ZEN, tai ramybė, lengvumas, laisvė, minimalizmas, aiškumas.

Tinklapio dizainas meditacijų studijai. Klientė savo veiklą ir poreikius apibūdino vienu žodžiu: ZEN.

Kuriant puslapio dizainą taip pat buvo ieškoma sąsajų su gamta, žemės artumo.

Spalvinė gama sukuria zen jausmą, susiliejantį su gamta.

Esminė užduotis buvo sukurti erdvę kiekvienam haiku, kad žmogus galėtų pajausti, išgirsti. Tam buvo skiriama daug dėmesio, kad haiku nepersidengtų, neužgoštų vienas kito, taptų tinklapio kūnu ir siela.

Tinklapis turi perteikti jausmą, kad tai būtų ne apie kūną, o apie mintis. Minčių ramybę pavyko perteikti dizaino elementais lyg debesėliais, jie lengvi, skrendantys, persidengiantys.