Straipsniai - Prekės ženklo kūrimas
logotipų kūrimas, prekės ženklo kūrimas, dizaino agentūra, marketingo agentūra, web dizainas
logotipų kūrimas, prekės ženklo kūrimas, dizaino agentūra, marketingo agentūra, web dizainas
5968
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-5968,page-parent,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Straipsniai 

 

Pasinerkite į prekės ženklo, marketingo, web dizaino naujienas ir žinių pasaulį.

klientu patirtis lojalumas

Klientų patirtis ir lojalumas

73 procentai klientų teigia, kad klientų patirtis yra svarbiausias dalykas, prieš nusprendžiant pirkti ar ne. 72 procentai klientų pageidauja greito aptarnavimo

tvarumo rinkodara Nulinės emisijos statybvietės

Tvarumo rinkodara

Tvarumo pasakojimas yra nuosekli istorija, kuria jūsų organizacija turėtų pasidalinti, kad praneštų apie savo įsipareigojimą laikytis tvarios praktikos ir vertybių. Prekės ženklo pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, kuria pasitikėjimą.

Prekės ženklo auditas

Prekės ženklo auditas

Tai, kaip įmonė parduoda save, yra viskas – tai galiausiai nulems, ar verslas išliks.

rare beauty prekės ženklo atvejo analizė

Rare beauty strategija

„Manome, kad galia yra būti pažeidžiamam.“

Prekės ženklo pasakojimas

Pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, sukelia klientų pasitikėjimą, skatina lojalumą, didina pardavimus. Žmonės nori žinoti iš ko perka, žmonėms patinka istorijos, žmonės yra smalsūs.

Geriausi šriftai

Tobulas šriftas gali sukelti geras emocijas, nukreipti dėmesį ir netgi sukurti tipografinę tapatybę. Blogas šriftas, priešingai – blogai atspindi prekės ženklą ir sukelia prastą vartotojo patirtį.

Įmonės pavadinimo kūrimas

Kurdami pavadinimą galite naudoti žodyną, enciklopediją, vertėją, kitą literatūrą, mitologiją. Bet nepamirškite, žmonės mėgsta siurprizus ir būti nustebinti.

Dizaino psichologija

Kiekvienas dizainas yra kuriamas žmonių žmonėms. Prekes perka žmonės, paslaugas perka žmonės. Net jei prekiaujate B2B – visur už verslo yra žmonės, kurie priima sprendimus, pasitiki preke ar paslauga arba ne.

Asmeninis prekės ženklas

Asmeninis prekės ženklas

Žmonėms nerūpi jūs, jūsų produktas ar paslauga. Žmonėms rūpi kaip galite pakeisti jų gyvenimą. Padėkite klientams rasti prasmę jų gyvenime. Kokią vertę kuriate savo klientui.

Prekės ženklo reputacija

Prekės ženklo reputacija

Teigiama reputacija gali pritraukti naujų klientų, išlaikyti esamus klientus. Gali ženkliai padidinti prekės ženklo vertę.

žemų kainų strategija

Žemų kainų strategija

Jaudulio kūrimas : strategiją taikančios įmonės kelia vartotojų jaudulį ir sukuria „pirk, kol parduodama“ atmosferą

Kosmetikos prekės ženklo strategija

Kosmetikos prekės ženklo strategija

Vyresni nei 50 metų žmonės sudaro 40 proc. gyventojų, tačiau jie valdo didžiulį 80 proc. turto. Kartais atrodo, kad mes atspindime visai ne vartotojų skonį.

Hero sekcija tinklapyje

Žmogaus atvaizdas hero sekcijoje yra labiausiai dėmesį pritraukiantis elementas. Atvaizdas turi būti jūsų tikslinis klientas.