Straipsniai - iStudio – Logotipų kūrimas ir dizaino agentūra
Studio – profesionali dizaino agentūra Vilniuje. Logotipų kūrimas, prekės ženklo identitetas, tinklapių dizainas.
logotipų kūrimas
5968
wp-singular,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-5968,page-parent,wp-theme-stockholm,wp-child-theme-istudio2019,sp-easy-accordion-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Straipsniai 

 

Pasinerkite į prekės ženklo, marketingo, web dizaino naujienas ir žinių pasaulį.

Logotipų kūrimas

Logotipas brandingas ir rebrandingas

Iššūkis yra ne tik apjungti visumą į vieną mažą užrašą ar užrašą ir simbolį, iššūkis yra padėti klientui suprasti, kad logotipas yra skirtas ne jam asmeniškai, o jo verslo klientui. Iššūkis yra pajausti kuo gyvena klientas ir taikliai pasiūlyti jam jo prekės ženklo vieną iš svarbiausių elementų. Iššūkis yra rasti dialogą su klientu, kai jis tvirtai nori nukopijuoti konkurentų identitetą, ar savo sukurtą meno kūrinį perkelti į logotipą.

Performance Ads reklama – į rezultatus orientuota reklama

Mokate tik už rezultatą. Performance reklama leidžia mokėti tik tuomet, kai įvyksta veiksmas: paspaudimas, pirkimas ar registracija. Lengvai pamatuojami rezultatai. Naudodami „Meta Pixel“, „Google Tag Manager“ ar kitus įrankius, galite tiksliai sekti, kiek klientų atėjo iš reklamos.

Hero sekcija tinklapyje

Žmogaus atvaizdas hero sekcijoje yra labiausiai dėmesį pritraukiantis elementas. Atvaizdas turi būti jūsų tikslinis klientas.

Logotipas, prekės ženklas, identitetas ir firminis stilius – kuo skiriasi?

Žmonės logotipą įvertina per 1–2 sekundes. Geras logotipas iškart pasako ar jūsų įmonė: profesionali ar mėgėjiška, žaisminga ar rimta, šiuolaikiška ar senamadiška.

klientu patirtis lojalumas

Klientų patirtis ir lojalumas

73 procentai klientų teigia, kad klientų patirtis yra svarbiausias dalykas, prieš nusprendžiant pirkti ar ne. 72 procentai klientų pageidauja greito aptarnavimo

tvarumo rinkodara Nulinės emisijos statybvietės

Tvarumo rinkodara

Tvarumo pasakojimas yra nuosekli istorija, kuria jūsų organizacija turėtų pasidalinti, kad praneštų apie savo įsipareigojimą laikytis tvarios praktikos ir vertybių. Prekės ženklo pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, kuria pasitikėjimą.

Prekės ženklo auditas

Prekės ženklo auditas

Tai, kaip įmonė parduoda save, yra viskas – tai galiausiai nulems, ar verslas išliks.

Profesionalus logotipų kūrimas ir dizaino agentūra Lietuvoje – iStudio.lt

Kodėl verta rinktis profesionalią dizaino agentūrą

Profesionalus logotipų kūrimas ir dizaino paslaugos Lietuvoje – iStudio.lt padeda kurti unikalius prekės ženklus.

Prekės ženklo pasakojimas

Pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, sukelia klientų pasitikėjimą, skatina lojalumą, didina pardavimus. Žmonės nori žinoti iš ko perka, žmonėms patinka istorijos, žmonės yra smalsūs.

Geriausi šriftai

Tobulas šriftas gali sukelti geras emocijas, nukreipti dėmesį ir netgi sukurti tipografinę tapatybę. Blogas šriftas, priešingai – blogai atspindi prekės ženklą ir sukelia prastą vartotojo patirtį.

Įmonės pavadinimo kūrimas

Kurdami pavadinimą galite naudoti žodyną, enciklopediją, vertėją, kitą literatūrą, mitologiją. Bet nepamirškite, žmonės mėgsta siurprizus ir būti nustebinti.

Dizaino psichologija

Kiekvienas dizainas yra kuriamas žmonių žmonėms. Prekes perka žmonės, paslaugas perka žmonės. Net jei prekiaujate B2B – visur už verslo yra žmonės, kurie priima sprendimus, pasitiki preke ar paslauga arba ne.

Asmeninis prekės ženklas

Asmeninis prekės ženklas

Žmonėms nerūpi jūs, jūsų produktas ar paslauga. Žmonėms rūpi kaip galite pakeisti jų gyvenimą. Padėkite klientams rasti prasmę jų gyvenime. Kokią vertę kuriate savo klientui.

Prekės ženklo reputacija

Prekės ženklo reputacija

Teigiama reputacija gali pritraukti naujų klientų, išlaikyti esamus klientus. Gali ženkliai padidinti prekės ženklo vertę.

žemų kainų strategija

Žemų kainų strategija

Jaudulio kūrimas : strategiją taikančios įmonės kelia vartotojų jaudulį ir sukuria „pirk, kol parduodama“ atmosferą

rebrandingas

ReBrandingas

Tyrimai rodo, kad po sėkmingo rebrandingo įmonės vertė gali išaugti net iki 20–30 %, nes atnaujintas įvaizdis pritraukia naujus klientus ir sustiprina pasitikėjimą prekės ženklu.