Straipsniai
Pasinerkite į prekės ženklo, marketingo, web dizaino naujienas ir žinių pasaulį.
Straipsniai
Pasinerkite į prekės ženklo, marketingo, web dizaino naujienas ir žinių pasaulį.
Logotipas brandingas ir rebrandingas
Iššūkis yra ne tik apjungti visumą į vieną mažą užrašą ar užrašą ir simbolį, iššūkis yra padėti klientui suprasti, kad logotipas yra skirtas ne jam asmeniškai, o jo verslo klientui. Iššūkis yra pajausti kuo gyvena klientas ir taikliai pasiūlyti jam jo prekės ženklo vieną iš svarbiausių elementų. Iššūkis yra rasti dialogą su klientu, kai jis tvirtai nori nukopijuoti konkurentų identitetą, ar savo sukurtą meno kūrinį perkelti į logotipą.
Performance Ads reklama – į rezultatus orientuota reklama
Mokate tik už rezultatą. Performance reklama leidžia mokėti tik tuomet, kai įvyksta veiksmas: paspaudimas, pirkimas ar registracija. Lengvai pamatuojami rezultatai. Naudodami „Meta Pixel“, „Google Tag Manager“ ar kitus įrankius, galite tiksliai sekti, kiek klientų atėjo iš reklamos.
Hero sekcija tinklapyje
Žmogaus atvaizdas hero sekcijoje yra labiausiai dėmesį pritraukiantis elementas. Atvaizdas turi būti jūsų tikslinis klientas.
Logotipas, prekės ženklas, identitetas ir firminis stilius – kuo skiriasi?
Žmonės logotipą įvertina per 1–2 sekundes. Geras logotipas iškart pasako ar jūsų įmonė: profesionali ar mėgėjiška, žaisminga ar rimta, šiuolaikiška ar senamadiška.
Klientų patirtis ir lojalumas
73 procentai klientų teigia, kad klientų patirtis yra svarbiausias dalykas, prieš nusprendžiant pirkti ar ne. 72 procentai klientų pageidauja greito aptarnavimo
Tvarumo rinkodara
Tvarumo pasakojimas yra nuosekli istorija, kuria jūsų organizacija turėtų pasidalinti, kad praneštų apie savo įsipareigojimą laikytis tvarios praktikos ir vertybių. Prekės ženklo pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, kuria pasitikėjimą.
Prekės ženklo auditas
Tai, kaip įmonė parduoda save, yra viskas – tai galiausiai nulems, ar verslas išliks.
Prekės ženklo pasakojimas
Pasakojimas išskiria įmonę iš kitų, sukelia klientų pasitikėjimą, skatina lojalumą, didina pardavimus. Žmonės nori žinoti iš ko perka, žmonėms patinka istorijos, žmonės yra smalsūs.
Geriausi šriftai
Tobulas šriftas gali sukelti geras emocijas, nukreipti dėmesį ir netgi sukurti tipografinę tapatybę. Blogas šriftas, priešingai – blogai atspindi prekės ženklą ir sukelia prastą vartotojo patirtį.
Įmonės pavadinimo kūrimas
Kurdami pavadinimą galite naudoti žodyną, enciklopediją, vertėją, kitą literatūrą, mitologiją. Bet nepamirškite, žmonės mėgsta siurprizus ir būti nustebinti.
Dizaino psichologija
Kiekvienas dizainas yra kuriamas žmonių žmonėms. Prekes perka žmonės, paslaugas perka žmonės. Net jei prekiaujate B2B – visur už verslo yra žmonės, kurie priima sprendimus, pasitiki preke ar paslauga arba ne.
Asmeninis prekės ženklas
Žmonėms nerūpi jūs, jūsų produktas ar paslauga. Žmonėms rūpi kaip galite pakeisti jų gyvenimą. Padėkite klientams rasti prasmę jų gyvenime. Kokią vertę kuriate savo klientui.
Prekės ženklo reputacija
Teigiama reputacija gali pritraukti naujų klientų, išlaikyti esamus klientus. Gali ženkliai padidinti prekės ženklo vertę.
Žemų kainų strategija
Jaudulio kūrimas : strategiją taikančios įmonės kelia vartotojų jaudulį ir sukuria „pirk, kol parduodama“ atmosferą
Kosmetikos prekės ženklo strategija
Vyresni nei 50 metų žmonės sudaro 40 proc. gyventojų, tačiau jie valdo didžiulį 80 proc. turto. Kartais atrodo, kad mes atspindime visai ne vartotojų skonį.